Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΕΙΤΕ κάθε ΕYΚΑΙΡΙA !



Επειδή ακούμε από πτυχιούχους Οικονομολόγους ότι δεν πρέπει να στεναχωριόμαστε διότι σε κάθε οικονομική κρίση δημουργούνται πολλές ευκαιρίες μοιράζομαι μαζί σας κάποιες περιπτώσεις για να ξέρετε τι είδους ευκαιρίες εννοούνε:
Kατά την διάρκεια μιας ένοπλης ληστείας στην πόλη Γουανγκτσού στην Κίνα  ο ληστής φώναξε στους πελάτες: -Μην κινηθείτε τα λεφτά ανήκουν στο Κράτος! Η ζωή σας όμως ανήκει σε σας!!! Όλοι ξάπλωσαν κάτω ήσυχα. Αυτή η μέθοδος ονομάζεται: "MIND CHANGING CONCEPT" Ελληνιστί: ΑΛΛΑΓH ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟY ΤΡOΠΟΥ ΣΚΕΨΗΣ.


ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΑΜΑΤΑ-Η ΕΠΟΠΟΙΪΑ ΤΗΣ ΠΙΝΔΟΥ


Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

Έλληνες εναντίον Ελλήνων

ό,τι πιο καίριο έχουμε δει τελευταία...

Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

περί δολοφονίας του αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου...

Η συζήτηση, αποκαλυπτική για όσα δεινά μας συμβαίνουν σήμερα, δεν αφήνει πολλά περιθώρια αμφισβήτησης και δευτερολογίας:

Η πα(σα)ρέλαση που θα συζητηθεί:

(η ομορφιά δεν κρύβεται, αλλά ούτε και η ασχήμια...)

Η κακογουστιά και η συμπλεγματική αμετροέπεια της συγκεκριμένης δασκάλας καταδεικνύει με τον πλέον γλαφυρό τρόπο την παρακμή όπου έχουμε περιέλθει. Το συμβάν δεν ήταν "κεραυνός εν αιθρία". Εδώ και χρόνια οι παρελάσεις προς τιμή εθνικών επετείων εννοούνταν από πολλές συμμετέχουσες ως ευκαιρία επίδειξης (ατυχών στην πλειοψηφία τους) ενδυματολογικών επιλογών και (ανύπαρκτων συνήθως) προσόντων σωματικής διάπλασης. 
Η κοινωνική αφασία και η ολιγωρία των προϊσταμένων αρχών επέτειναν το πρόβλημα. Η εμφάνιση της συγκεκριμένης δασκάλας με αμφίεση επαγγελματία του πεζοδρομίου ήρθε να συμπληρώσει το θλιβερό σκηνικό. Δεν έχει νόημα η εκ των υστέρων προσωπική της χρέωση του συμβάντος. Από αλλού βρώμισε το ψάρι...

 Υπάρχει φυσικά και η φαιδρότερη πλην όχι ολιγότερον ενδιαφέρουσα εκδοχή του θέματος:

Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013

Μακριά από τον καθηγητή σου – Οι Γερμανοί απαγορεύουν τη διαδικτυακή φιλία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών

Ένα γερμανικό κρατίδιο αποφάσισε να απαγορεύσεις τις «φιλίες» μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επειδή η πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες των εκπαιδευτικών απειλεί την επαγγελματική τους υπόσταση.

Πρόκειται για το κρατίδιο Ρηνανία-Παλατινάτο, οι Αρχές του οποίου απέστειλαν μήνυμα προς όλους τους εκπαιδευτικούς επισημαίνοντας πως τα κοινωνικά δίκτυα κάνουν χρήση των προσωπικών πληροφοριών για εμπορικούς σκοπούς.

«Όλο και περισσότερο, σε κάποια σχολεία, υπάρχουν δάσκαλοι και μαθητές που συζητούν θέματα που σχετίζονται με το σχολείο στο Facebook κι εμείς δεν το θέλουμε αυτό», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Παιδείας Γιούργκεν Βολφ Kάρλε, σύμφωνα με τον οποίο οι συζητήσεις αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν χώρα σε πιο ασφαλείς πλατφόρμες.

Το τότε ΟΧΙ του "φασίστα" ελέγχει το σημερινό ΝΑΙ των "δημοκρατών"

Ενώ σήμερα η αυτοθαυμαζόμενη "δημοκρατία" αδυνατεί να ερμηνεύσει πώς φτάσαμε ξανά στο χάλι της εθνικής ταπείνωσης, όντας για πρώτη φορά στον στενό πυρήνα των "φωτισμένων" και "ελευθέρων" χωρών της Ευρώπης, μια ακόμα αντίφαση την βαρύνει: αδυνατεί να ερμηνεύσει πώς κατάφερε η "φασιστική" Ελλάδα του 1940 να πεί "ΟΧΙ" στην φασιστική Ιταλία, να την νικήσει και στην συνέχεια να νικήσει στα σύνορα και την ναζιστική Γερμανία. Ναι, αφού οι Γερμανοί δεν κατάφεραν να σπάσουν την "γραμμή Μεταξά" στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα, αναγκάζοντάς τους να εισέλθουν στην Ελλάδα από την Γιουγκοσλαυΐα. Να οφείλεται άραγε σ' αυτό το στοιχείο ο "περίεργος" θάνατός του; Πιθανότατα ναι, αν θυμηθούμε και τι έκανε το Τσώρτσιλ το 1944 στα Δεκεμβριανά, ποια ήταν η αιτία του λιμού της Αθήνας τον χειμώνα του 1941, αλλά και τα παλιότερα: έξωση Όθωνα, δολοφονία Καποδίστρια, Μουσουρικά, Παρκερικά, δάνεια...


Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Δημήτριος Λιώτσης: Ένας ήρως του '40 θυμάται...

Ο Δημήτριος Λιώτσης από την Φλώρινα, μουσικός στο επάγγελμα, έφεδρος ανθυπολοχαγός, πολέμησε το 1940 στο αλβανικό μέτωπο, όπου και τραυματίστηκε σοβαρά, χάνοντας την όρασή του.

Από τις πρώτες ημέρες της Κατοχής, αν και τυφλός, περνάει στην Αντίσταση, ιδρύοντας στην Φλώρινα παιδική χορωδία, ενάντια στα πεισμώδη Βουλγαρικά σχέδια για την πολιτιστική και εθνική αλλοίωση της περιοχής. Φώς, όπως και πριν, στα σκοτεινά του πλέον μάτια οι μορφές του Παύλου Μελά και του καπετάν Κώττα.

Σήμερα, το 2013, σε βαθιά γεράματα, εξακολουθεί και χρηματοδοτεί μαζί με την σύζυγό του την παιδική χορωδία "Δημήτριος Λιώτσης", η οποία συνεχίζει αδιαλείπτως τόσα χρόνια να υπάρχει και να διαπρέπει.

Η διήγησή του που ακολουθεί δίνει το ήθος και τον χαρακτήρα των ημερών:


http://lefed-flo.blogspot.gr/2013/10/40.html

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

μια καταγγελία με πολλές αναγνώσεις...

ΚΑ­ΤΑΓ­ΓΕ­ΛΙ­Α 
Ε­ΝΩ­ΠΙ­ΟΝ ΤΗΣ Ι­Ε­ΡΑΣ ΣΥ­ΝΟ­ΔΟΥ ΤΗΣ Ι­Ε­ΡΑΡ­ΧΙ­ΑΣ ΤΗΣ ΕΚ­ΚΛΗ­ΣΙ­ΑΣ ΤΗΣ ΕΛ­ΛΑ­ΔΟΣ 
ΤΩΝ ΣΩ­ΜΑ­ΤΕΙ­ΩΝ 
ΦΙ­ΛΟΡ­ΘΟ­ΔΟ­ΞΟΣ Ε­ΝΩ­ΣΙΣ «ΚΟ­ΣΜΑΣ ΦΛΑ­ΜΙ­Α­ΤΟΣ» 
K­AI ΟΡ­ΘΟ­ΔΟ­ΞΟΣ ΧΡΙ­ΣΤΙ­Α­ΝΙ­ΚΟΣ Α­ΓΩ­ΝΙ­ΣΤΙ­ΚΟΣ ΣΥΛ­ΛΟ­ΓΟΣ  «Α­ΓI­OΣ ΘΕ­Ο­ΔΩ­ΡΟΣ Ο ΣΤΟΥ­ΔΙ­ΤΗΣ» 
K­A­TA


T­ΟΥ ΜΗ­ΤΡΟ­ΠΟ­ΛΙ­ΤΟΥ ΤΗΣ Ι­Ε­ΡΑΣ ΜΗ­ΤΡΟ­ΠΟ­ΛΕ­ΩΣ ΔΗ­ΜΗ­ΤΡΙ­Α­ΔΟΣ ΚΑΙ ΑΛ­ΜΥ­ΡΟΥ κ.κ. Ι­ΓΝΑ­ΤΙ­ΟΥ ΓΕ­ΩΡ­ΓΑ­ΚΟ­ΠΟΥ­ΛΟΥ 

Θέ­μα: Χρῆ­σις με­τα­φρά­σε­ως εἰς τὴν δη­μο­τι­κὴν γλῶσ­σαν τῶν ἀ­να­γνω­σμά­των καὶ εὐ­χῶν τῆς Θεί­ας Λα­τρεί­ας εἰς τὴν Ἱ­ε­ρὰν Μη­τρό­πο­λιν Δη­μη­τρι­ά­δος καὶ Ἁλ­μυ­ροῦ ὑ­πὸ τοῦ οἰ­κεί­ου Μη­τρο­πο­λί­του κ. Ἰ­γνα­τί­ου Γε­ωρ­γα­κο­πού­λου καί κληρικῶν αὐτῆς.

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Εντυπωσιακές ανισότητες μεταξύ Ελλήνων και ευρωπαίων εκπαιδευτικών


Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί εργάζονται όσο και οι ευρωπαίοι συνάδελφοί τους, αλλά κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες, ενώ αμείβονται πολύ λιγότερο από εκείνους. Αυτό προκύπτει από συγκριτικά στοιχεία και μελέτες που συγκέντρωσε και επεξεργάστηκε το κέντρο τεκμηρίωσης και μελετών της ΟΛΜΕ, τα οποία και παραθέτουμε.


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΜΕΤΕ

"Με απανωτά δημοσιεύματα και δηλώσεις παραγόντων της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας έγινε φανερή η επιδίωξή τους να προχωρήσουν σε αύξηση του χρόνου της υποχρεωτικής παρουσίας των εκπαιδευτικών στο χώρο του σχολείου και στην ενίσχυση των μέτρων ελέγχου της παρουσίας τους στο σχολείο. Υποστηρίζουν, γι αυτό το λόγο, ότι δήθεν οι έλληνες εκπαιδευτικοί εργάζονται λιγότερο από τους συναδέλφους τους ευρωπαίους εκπαιδευτικούς και ότι αυτοί είναι η αιτία της αναποτελεσματικότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι ισχυρισμοί αυτοί του Υπουργείου Παιδείας είναι ανυπόστατοι και δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα.
Αυτή η θέση μας τεκμηριώνεται από τα στοιχεία που παραθέτουμε στη συνέχεια.
Δουλειά στο σπίτι: ένα δεύτερο ωράριο για τους εκπαιδευτικούς σε όλο τον κόσμο

δίχως σχόλια...


Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Εμετική διαστρέβλωση Καβάφη στην διαφήμιση των τρόλεϊ «Είναι επικίνδυνον πράγμα η βία»


«Καταδικάζω τη βιασύνη απ’ όπου κι αν προέρχεται» (!!!)

Μέσα στην γενικότερη ηλιθιότητα στην οποία βουλιάζει η χώρα, βλέπουμε στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τον Κωνσταντίνο Καβάφη να καταδικάζει τη βία. Πάλι καλά που δεν έβαλαν εκείνο το ποίημά του στο οποίο τάσσεται υπέρ της θεωρίας των δυο άκρων.
Ο στίχος είναι από ένα από τα αναγνωρισμένα ποιήματα του Καβάφη το «Εν μεγάλη Eλληνική αποικία, 200 π.X.»*

Πιο συγκεκριμένα, ο Καβάφης γράφει:

«Ίσως δεν έφθασεν ακόμη ο καιρός.
Να μη βιαζόμεθα· είν’ επικίνδυνον πράγμα η βία.»

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

Άρχισε ο πανικός!!! Δείτε τις αντιδράσεις στην εκπομπή των αγαπητικών του Μνημονίου για τα επιχειρήματα του καθ. Γ. Κατρούγκαλου. ΒΙΝΤΕΟ


Ο καθηγητής Γ. Κατρούγκαλος έκανε χθες βράδυ στην “Ανατροπή” ένα πολύ γρήγορο σεμινάριο φυσικής καλλιέργειας στην κοινωνία, δημιουργώντας εκνευρισμό και σπασμωδικές αντιδράσεις στους... αγαπητικούς του μνημονίου.

Χωρίς να χάσει ούτε στιγμή την ψυχραιμία του, παρ' όλο το λεκτικό λιντσάρισμα που επιχειρήθηκε απ' όλους σχεδόν τους καλεσμένους της εκπομπής πρωτοστατούντος του παρουσιαστή της, ο Γ. Κατρούγκαλος, Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, με εντελώς μειλίχιο τρόπο και τεκμηριωμένα επιχειρήματα έβαλε τα πράγματα στην θέση τους σχετικά με όλη αυτή την μπουρδολογία που ακούμε αυτές της μέρες για την βία.



Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2013

«Αλλιώς πώς;» ... δευτερολογία στην προηγούμενή μας ανάρτηση.

Οι Έλληνες είναι αντιμέτωποι με μία διεθνή σπείρα αδίστακτων τοκογλύφων – η οποία έχει τοποθετήσει στο στόχαστρο τα δημόσια και ιδιωτικά περιουσιακά τους στοιχεία, το βιοτικό τους επίπεδο, την αξιοπρέπεια, την εθνική τους ανεξαρτησία, καθώς επίσης το μέλλον των παιδιών τους.

Από την άλλη πλευρά έχουν μία κυβέρνηση, η οποία εκτελεί απλά τις οδηγίες των μπράβων των τοκογλύφων. Την ίδια στιγμή, παραπλανεί μεθοδικά το λαό της – συγκαλύπτοντας τις πραγματικές της προθέσεις πίσω από το θέατρο που έχει «ανεβάσει», με πρωταγωνιστή την ακροδεξιά. Θα ακολουθήσουν φυσικά τα υπόλοιπα «πολιτικά άκρα», οι συνδικαλιστές κοκ.

Παράλληλα, η ίδια αυτή κυβέρνηση, η οποία καθοδηγείται πιθανότατα από τον ηγέτη του μικρότερου συν-κυβερνώντος κόμματος, μάλλον ψεύδεται – αφού ισχυρίζεται ότι δεν λαμβάνει νέα μέτρα, όταν μηδενίζει το αφορολόγητο εισόδημα, μειώνει τις δαπάνες στον προϋπολογισμό για μισθούς και συντάξεις, ψηφίζει περισσότερους φόρους για τα ακίνητα (ενοίκια κλπ.), κλιμακώνει τους συντελεστές φόρων των ελληνικών επιχειρήσεων, περιορίζει τις αποσβέσεις παγίων κοκ.

Καταδικάζεται η βία απ’ όπου κι αν προέρχεται;

(Η αποδόμηση μιας από τις πιο ηλίθιες φράσεις που ακούγονται τελευταία...)
Ο Νίκος Μπογιόπουλος στον eniko
«Κατεβαίνουνε, και ανάφτει του πολέμου αναλαμπή το τουφέκι ανάβει, αστράφτει, λάμπει, κόφτει το σπαθί./ Γιατί η μάχη εστάθει ολίγη; Λίγα τα αίματα γιατί; Τον εχθρό θωρώ να φύγει και στο κάστρο ν' ανεβεί./ Ακούω κούφια τα τουφέκια, ακούω σμίξιμο σπαθιών, ακούω ξύλα, ακούω πελέκια, ακούω τρίξιμο δοντιών./ Με τα μάτια τους γυρεύουν όπου είν' αίματα πηχτά, και μες στα αίματα χορεύουν με βρυχίσματα βραχνά/ Κοίτα χέρια απελπισμένα πώς θερίζουνε ζωές! Χάμου πέφτουνε κομμένα χέρια, πόδια, κεφαλές,/ και παλάσκες και σπαθία με ολοσκόρπιστα μυαλά, και με ολόσχιστα κρανία, σωθικά λαχταριστά./ Παντού φόβος και τρομάρα και φωνές και στεναγμοί παντού κλάψα, παντού αντάρα, και παντού ξεψυχισμοί./ Σαν ποτάμι το αίμα εγίνη και κυλάει στη λαγκαδιά, και το αθώο χόρτο πίνει αίμα αντίς για τη δροσιά./ Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!». 
Αυτό προφανώς και δεν είναι ο «ύμνος στη βία». Είναι αποσπάσματα και στίχοι από τον «Ύμνο εις την Ελευθερίαν». Και προέρχεται δια χειρός Διονυσίου Σολωμού. Οι κύριοι του «καταδικάζετε τη βία απ΄ όπου κι αν προέρχεται;» τι έχουν να πουν; Τον… καταδικάζουν τον Σολωμό; Τον… καταδικάζουν τον ελληνικό εθνικό ύμνο; Το «σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή» το καταδικάζουν; 

Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013

η μάχη για την Τεχνική Εκπαίδευση... όπως θα μπορούσε να είναι.

επίλυση του κύβου του Ρούμπικ σε λίγα δευτερόλεπτα...!


Έλληνες μαχητές στην Κορέα: Μαρτυρίες όσων τους γνώρισαν...


Τα υπνοδωμάτια των παιδιών του κόσμου...

10 διαφορετικά παιδιά, 10 διαφορετικοί κόσμοι, 10 διαφορετικά ριζικά.

Όταν ζητήθηκε από το φωτογράφο James Mollison να κάνει ένα project σχετικά με τα δικαιώματα των παιδιών, του ήρθε στο μυαλό το παιδικό του δωμάτιο. Η εξέλιξη αυτής της ιδέας ήταν το "Where Children Sleep". Οι φωτογραφίες που έβγαλε απεικονίζουν τη σκληρή πραγματικότητα.



indira (7 ετών) απο το Νεπάλ. Μοιράζεται το στρώμα της, το μοναδικό στο σπίτι, με τα αδέρφια της. Απο 3 χρονών δουλεύει 6 ώρες την ημέρα, πάει σχολειο και ονειρεύεται να γίνει χορεύτρια.

Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013

Παύλος Μελάς - η ταινία

13 Οκτωβρίου...

...σαν σήμερα, το 1904 φονεύεται στην Στάτιστα των Κορεστείων ο Παύλος Μελάς. Γίνεται σύμβολο και μύθος του Μακεδονικού Αγώνα.

για την μνήμη της ιστορίας:

Σύμβολο του Μακεδονικού Αγώνα
Του Νίκου Ι. Κωστάρα

«Ενός ανδρός το αίμα αν ποτίσει το χώμα της Μακεδονίας, θα ξυπνήσουν οι κοιμώμενοι, θα εγκαρδιωθώσιν οι τρομοκρατηθέντες, θα φυτρώσωσιν επί της γης εκδικηταί και σωτήρες». Αυτά πίστευε ο πρωτεργάτης του Μακεδονικού Αγώνα και με το αίμα του πότισε και ανέστησε το δέντρο του αγώνα στην Μακεδονία με την αναβίωση του κλεφταρματολισμού.
​Και πράγματι ο ηρωικός θάνατος του ανθυπολοχαγού Παύλου Μελά στις 13 Οκτωβρίου 1904 στα Στάτιτσα – σημερινό χωριό Μελάς – της περιοχής Καστοριάς, ήταν ένα γεγονός που συγκλόνισε τους Έλληνες και συνέγειρε τον Ελληνισμό. Κατά τις τελευταίες δεκαετίες η ημερομηνία αυτή έχει καθιερωθεί να τιμάται ως η συμβολική ημέρα ενάρξεως του Μακεδονικού Αγώνα (1904-1908). Φέτος οι εορτασμοί αποκτούν μεγαλύτερη λαμπρότητα διότι έχει περάσει ένας αιώνας. Και είναι υποχρέωσή μας να θυμόμαστε και να τιμούμε αυτούς που αγωνίστηκαν για την ελευθερία των ελληνικών εδαφών. Διότι λαός που δεν τιμά τους μαχητές της ελευθερίας είναι καταδικασμένος να ξαναχάσει αυτή την πολύτιμη ελευθερία.

Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

Επίκειται αγιοκατάταξη των τριών σύγχρονων αγιορειτών γερόντων;


(αντιγράφουμε από το  ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ)

 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ! Έχουμε καλά νέα: είναι πολύ πιθανόν στην Ιερά Σύνοδο του Οικ. Πατριαρχείου και μάλιστα με πρόταση του ιδίου του Πατριάρχου να αγιοποιηθούν (σημ. ιστολογίου: ο όρος είναι προβληματικός) σύγχρονοι Αγιορείτες Γέροντες...!

εν αναμονή...

Η ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΚΑΙ Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΞΩΝ «ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΩΝ» ΘΕΟΛΟΓΩΝ



Δημήτριος Ι. Τσελεγγίδης
Καθηγητής Α.Π.Θ

Γιά νά ἀποφύγουμε κάθε ἐνδεχόμενη ὁρολογική σύγχυση, θά προβοῦμε εὐθύς ἐξ ἀρχῆς σέ μιά ἀπαραίτητη διευκρίνιση τοῦ νεόκοπου ὅρου «μετα-πατερικός». Ἡ νέα αὐτή ἐπιστημονική ὁρολογία ἐπιδέχεται ποικίλες ἑρμηνεῖες, οἱ ἐπικρατέστερες ὅμως ἐπιστημονικῶς εἶναι, κατά τή γνώμη μας, οἱ ἑξῆς δύο: α) Ὅταν στό πρῶτο συνθετικό τῆς λέξεως μετα- προσδίδεται χρονική σημασία, ὁπότε στήν προκειμένη περίπτωση γίνεται λόγος γιά τό τέλος τῆς Πατερικῆς ἐποχῆς. Καί β) ὅταν στό πρῶτο συνθετικό τῆς λέξεως προσδίδεται κριτική σημασία, ὁπότε ἡ σύνθετη λέξη «μετα-πατερικός» σημαίνει σχετικοποίηση, μερική ἤ ὁλική ἀμφισβήτηση, ἐπαναθεώρηση, νέα ἀνάγνωση, ἤ καί ὑπέρβαση τῆς θεολογικῆς σκέψεως τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας.

Οἱ σύγχρονοι ἐπιστήμονες θεολόγοι, πού ἐπιχείρησαν ἔμμεσα ἤ ἄμεσα νά αὐτοπροσδιοριστοῦν ὡς «μετα-πατερικοί», χρησιμοποίησαν ἐναλλακτικῶς καί τίς δύο ἑρμηνεῖες, κυρίως ὅμως τή δεύτερη πού ἀναφέρεται στή σχετικοποίηση καί τελικά στήν ὑπέρβαση τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας.

μάνα είναι μόνο μία...


Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

τουλάχιστον εντυπωσιακό!

(ρομποτική: κάτι που απουσιάζει, ακόμα και ως υποσημείωση από τα Ελληνικά σχολειά)

Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2013

Ποιὸς σκοτώνει τὴν δημοκρατία στὰ σχολεῖα;


Γράφει ὁ Δημήτρης Νατσιός, Δάσκαλος -Κιλκὶς

Στὴν ἐφ. «ΤΟ ΒΗΜΑ» τῆς 29ης Σεπτεμβρίου 2013, δημοσιεύτηκε μία ἔρευνα μὲ θέμα: «μίσος καὶ βία στὰ σχολεῖα». (Γνωστὸ καὶ ὡς «bullying»). Στὸ κείμενο περιγράφονται φαινόμενα βίας καὶ κυρίως-ὡς ἀπόρροια τῶν γνωστῶν γεγονότων- ἡ δράση τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς στὶς τάξεις καὶ τὸν αὔλειο χῶρο. Περιέχεται ἐπιπλέον καὶ δήλωση τοῦ κ. Θ. Παπαθεοδώρου, πρώην ὑφυπουργοῦ παιδείας καὶ πανεπιστημιακοῦ, γιὰ τὸ ζήτημα. Μεταξὺ ἄλλων σημειώνει: «Μὴν ξεχνᾶτε ὅτι ὁ ρατσισμὸς καὶ ὁ φασισμὸς δουλεύουν πάνω στοὺς κοινοὺς ἄξονες τοῦ ἐκφοβισμοῦ καὶ τῆς ἀπαξίωσης τῶν ἀξιῶν τῆς δημοκρατίας στὸ σχολεῖο, ὅπως καὶ στὴν κοινωνία. Γι’ αὐτὸ συνδέσαμε ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τὴν δράση τοῦ “Παρατηρητηρίου κατὰ τῆς βίας” μὲ τὴν ἀναβάθμιση τῆς πολιτειακῆς παιδείας καί, σὲ πρώτη φάση, μὲ τὴν ἔνταξη στὶς σχολικὲς δραστηριότητες εἰδικῶν προγραμμάτων γιὰ τοὺς μαθητές».

Ὡς συνήθως κανεὶς δὲν ἀσχολεῖται μὲ τὰ γενεσιουργὰ αἴτια τοῦ φαινομένου τῆς σχολικῆς βίας, ἀλλὰ ὅλοι τρέχουν, λαχανιασμένοι καὶ περιδεεῖς, πίσω του. Μίλησε ὁ πρώην ὑφυπουργὸς γιὰ «πολιτειακὴ παιδεία». Ἂν τὸν ἑρμηνεύω σωστά, ὀφείλει τὸ σχολεῖο, κυρίως στὴν κρίσιμη, ἐξοπλιστικὴ ἡλικία τοῦ δημοτικοῦ, νὰ διδάσκει καὶ νὰ ἐμφυσεῖ στοὺς μικροὺς μαθητὲς τὶς πανανθρώπινες ἀξίες τῆς ἐλευθερίας, τῆς δημοκρατίας καὶ τοῦ ἀλληλοσεβασμοῦ. («Πολιτειακὴ παιδεία», μᾶλλον εἶναι ἡ καλλιέργεια τοῦ δημοκρατικοῦ φρονήματος. Ἀρέσκονται οἱ «διανοούμενοι» στοὺς γριφώδεις νεολογισμούς). Οὐδεὶς διαφωνεῖ. Εἴμαστε ἡ γενέθλιος χώρα τῆς δημοκρατίας, ὁ τράχηλός μας δὲν ἀντέχει.... ζυγούς, φασισμοὺς καὶ ναζισμούς. Ἐλέγχεται ὅμως ὁ κ. καθηγητὴς καὶ ὅλο τὸ ἀποσβολωμένο σύστημα-οἱ «συνήθεις χάσχακες» ποὺ θὰ ‘λέγε καὶ ὁ Ζουράρις-γιὰ ἀσυμφωνία λόγων καὶ πράξεων: Τί ἐννοῶ;

Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013

ημέρες Αποκάλυψης!



«Καὶ σημεῖον μέγα ὤφθη ἐν τῷ οὐρανῷ, γυνὴ ... ἐν γαστρὶ ἔχουσα· καὶ κράζει ὠδίνουσα καὶ βασανιζομένη τεκεῖν.3 καὶ ὤφθη ἄλλο σημεῖον ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ἰδοὺ δράκων μέγας πυρρός, .... καὶ ὁ δράκων ἕστηκεν ἐνώπιον τῆς γυναικὸς τῆς μελλούσης τεκεῖν, ἵνα ὅταν τέκῃ τὸ τέκνον αὐτῆς καταφάγῃ...»
(Αποκάλυψη κεφ 12)


Η είδηση εδώ:
http://left.gr/news/apori-mexikana-genna-sto-proaylio-toy-nosokomeioy-sokaristiki-i-fotografia

Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Euroscola ...από πλάνη σε πλάνη

Και για να μην τρέφουμε αυταπάτες, να γνωρίσουμε καλύτερα το μέγεθος της προσχεδιασμένης και καλά οργανωμένης απάτης, ας δούμε και τα τελευταία στιγμιότυπα της πλύσης εγκεφάλου που επιβάλλεται μέσω της παιδείας σχετικά με τον "κοινοβουλευτισμό" και την "δημοκρατία" σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Ο Ελληνισμός, εμπόδιο για την εξάπλωση της παγκοσμιοποίησης

Ο Σιωνισμός είναι μια απάνθρωπη, αντίθεη και ρατσιστική ομάδα που αιώνες τώρα παραπλανά τους Εβραίους και όλο τον υπόλοιπο κόσμο, με στόχο την παγκόσμια κυριαρχία. 

Κατά την εξορία των Εβραίων στη Βαβυλώνα και γύρω στο 586, κάποιοι Εβραίοι αναμείχθηκαν με τους Χαλδαίους και μυήθηκαν από αυτούς στην αστρολογία, τον πνευματισμό και τη μαγεία. 

Έτσι προέκυψε η μαγεία Καμπάλα, το βιβλίο Ταλμούδ και η ομάδα των Φαρισαίων, η οποία επέστρεψε στην Ιερουσαλήμ το 583 με τους υπόλοιπους Εβραίους.

Σιγά σιγά οι Φαρισαίοι, που ονειρεύονταν ότι ο Θεός θα βασίλευε σε όλο τον κόσμο μέσω αυτών και ενός θεϊκού απεσταλμένου (Μεσσία) που θα υπέτασσε τους άλλους λαούς με το σπαθί, απέκτησαν τον έλεγχο των δικαστηρίων και του Μεγάλου Συνεδρίου (Σανχεντρίν), που ίδρυσε το 457 ο Έσδρα. 

Αυτοί μεθόδευσαν τη Σταύρωση του Ιησού Χριστού, που δεν ήταν όπως Τον ήθελαν.

Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

“ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ”

1. Χάσαμε το μέτρο. Σε μια χώρα, στην οποία έχουν καταλυθεί βασικές αρχές της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας στα τρία επάρατα χρόνια των Μνημονίων και μάλιστα με το τρομοκρατικό δόγμα του ΣΟΚ, οι αρχές ψάχνουν για πραξικοπηματίες και τρομοκράτες, για αναρχικούς και ακραίους, τη στιγμή που ζούμε σε μια ακραία συνθήκη φτώχειας, εξαθλίωσης, ανεργίας και αυτοκτονιών. “Σβησμένες όλες οι πλάστρες φωτιές μέσα στη χώρα”, που λέει κι ο ποιητής. Στάχτη τα όνειρα, ενίοτε δε οι περιουσίες και οι ζωές των Ελλήνων.

2. Οι θεσμικές εξουσίες συναγωνίζονται η μία την άλλη ποιά θα δείξει υπερβάλλοντα ζήλο για την καταπολέμηση της ανωμαλίας, μόνο που κοιτάνε προς άλλη κατεύθυνση, αντίθετα από την πηγή της έντασης και της ακαταστασίας. Σε μια στιγμή γενικής επίθεσης κατά του λαού μας, κάναμε πάλι το λάθος, διχάσαμε τον κόσμο, ενσπείραμε τον φόβο, θρονιάσαμε την καχυποψία και πράττουμε κατά το θέλημα των εχθρών μας. Αρχίσαμε να βλέπουμε παντού εφιάλτες, πράγμα άδικο και υποτιμητικό για τον λαό μας.

Κραουνάκης για Ρεπούση