Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2014

Η mega-λη προπαγάνδα καλά κρατεί!

«Κρούσμα βίας» για το MEGA η έπαρση της σημαίας.Αίσχος!!


Συγκεκριμένα, το MEGA σε ρεπορτάζ του ανήγαγε σε κρούσμα βίας την κατάληψη που πραγματοποίησαν οι μαθητές ενός σχολείου, οι οποίοι ζητούσαν την αγορά μίας μεγάλης σημαίας και την καθημερινή έπαρσή της.

Με λίγα λόγια το κανάλι παρουσίασε μία αγνή εκδήλωση φιλοπατρίας ως βίαιο περιστατικό, την ώρα μάλιστα που η ελληνική παιδεία χτυπιέται ανηλεώς.

Αν συνεχίσουν στο ίδιο ύφος, ο εθνικός μας ύμνος θα καταλήξει ρατσιστικό σύνθημα!

Ας μην ξεχνάμε ότι η ελληνική Σημαία συμβολίζει το ''Ελευθερία ή Θάνατος'' και ότι ο Εθνικός μας ύμνος είναι ο Ύμνος εις την Ελευθερία του Σολωμού.

Λιμός επερχόμενος και η αδράνεια των συνειδήσεων

Χρήστος Γιανναρᾶς

Ἡ κρίση τῆς προφητείας εἶναι τὸ κεντρικὸ θέμα στὴν παροῦσα ὥρα. Ἡ ἑλλαδικὴ Ὀρθοδοξία παρουσιάζεται ξένη στὸ συγκεκριμένο ἱστορικὸ χρόνο, ἡ μεγάλη της ἀδυναμία εἶναι νὰ ἐνταχθεῖ ἱστορικά, νὰ ἑρμηνεύσει τὴν ἀπαίτηση τῆς Ἱστορίας στὴν παροῦσα στιγμή. Εἶναι αὐτὴ ἀκριβῶς ἡ ἀπουσία τοῦ προφητικοῦ λόγου. Οὐσία τῆς προφητείας δὲν εἶναι ἡ προαγγελία τῶν γεγονότων ποὺ πρόκειται νὰ συμβοῦν, ἀλλὰ ἡ κατανόηση τῆς πορείας τῆς Ἱστορίας καὶ τοῦ συγκεκριμένου ἱστορικοῦ χρέους ποὺ συνδέεται μὲ τὴν κάθε στιγμή.

Χαρακτηριστικὸ σύμπτωμα αὐτῆς τῆς ἀποξένωσης ἀπὸ τὸν ἱστορικὸ χρόνο εἶναι ἡ ἀδυναμία τοῦ διαλόγου. Ἡ ἑλλαδικὴ Ὀρθοδοξία πιστεύει πὼς ἀρκεῖται στὴ γλώσσα τῆς Παράδοσης. Ὡστόσο, ἔχει ἀπομείνει χωρὶς τὴ δυνατότητα νὰ διαλεχθεϊ οἰκουμενικά. Στὸν εὐρωπαϊκὸ χῶρο ὁ λόγος της εἶναι ἀπών. Ὁ εὐρωπαῖος ἄνθρωπος δὲν ζητάει σήμερα ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία μιὰ ξενάγηση σ’ ἕνα λαμπρὸ παρελθόν. Χρειάζεται ἀπάντηση στὸ προσωπικό του ἱστορικὸ πρόβλημα, στὸ πρόβλημα τοῦ αἰώνα, ποὺ δὲν εἶναι γιὰ τὸν Εὐρωπαῖο τὸ πρόβλημα τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ τὸ πρόβλημα τοῦ ἀνθρώπου. Ἡ σωτηρία, ἡ κόλαση, ἡ ἁμαρτία, ἡ θέωση τοῦ ἀνθρώπου. Ἔχει λόγο σ’ αὐτὰ ἡ Ὀρθοδοξία; Λόγο, ποὺ νὰ μπορεῖ ν’ ἀναμετρηθεῖ μὲ τὴν ἀπελπισία καὶ τὸ χλευασμὸ τοῦ σύγχρονου Εὐρωπαίου;

Πώς αποκαλούν την Ελλάδα στις χώρες του εξωτερικού. Ο χάρτης των ονομασιών στην Ευρώπη και την ανατολή...




Η αρχαία ελληνική κουλτούρα και η γλώσσα επηρεάζουν ακόμη και σήμερα την ευρωπαϊκή κουλτούρα. Ο ρωμαϊκός πολιτισμός εμπνεύστηκε από τους ισχυρούς προκατόχους του και στη συνέχεια βοήθησε στην περαιτέρω εξάπλωση της αρχαιοελληνικής ταυτότητας. Δείτε αυτήν την επιρροή πόσο ισχυρή είναι στην σύγχρονη Ευρώπη.

Αυτοί που σχεδίασαν τον χάρτη απάντησαν σε ένα σχετικά απλό ερώτημα : με ποια ονομασία αποκαλούν την Ελλάδα οι υπόλοιποι «εταίροι».

Οι πιο «ισχυρές» ονομασίες είναι Grecia, Grecko, Greeka, Greece και Grekland που προέρχονται από το λατινογενές Γραικός.
Οι Τούρκοι και γενικά οι ανατολίτες μας λένε Yunanistan ή Yunan που υποδηλώνει προέλευση από την Ιωνία (Μικρασία). Απ΄όλους τους Ευρωπαίους μόνο οι Νορβηγοί μας λένε Hellas!


Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014

Αυτή είναι η ομάδα Ιστορικής Αναβίωσης Ελληνικού Στρατού 1940 (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)



Σκοποί της ομάδας είναι να κάνει ιστορική αναβίωση (reenacting) κατά τον τρόπο που αυτό γίνεται στο εξωτερικό, δηλαδή ως ένας εναλλακτικός τρόπος διάδοσης της ιστορίας και διάσωσης των υλικών της εποχής, με την εξομοίωση - όσο είναι δυνατόν - των συνθηκών που βίωσαν οι Έλληνες στρατιώτες.


Γράφει ο Γιώργος Κρικέλας

Η ιδέα της ιστορικής αναβίωσης του ΕΣ 1940 υπήρχε σαν ιδέα από τις απαρχές της κοινότητας θεματικής αεροσφαίρισης, που ασχολείται με την περίοδο του Β΄ΠΠ, από το 2010. Η ιδέα ωρίμασε το 2012 και έτσι ξεκίνησε η έρευνα για την απόκτηση της γνώσης των υλικών που χρησιμοποιούσε ο ΕΣ κατά τη συγκεκριμένη περίοδο. Η Ομάδα Ιστορικής Αναβίωσης ΕΣ 1940 αποτελείται από 12 άτομα. Οι δυσκολίες που εμφανίστηκαν ήταν πάρα πολλές ,γιατί πολλά από τα υλικά της εποχής έχουν γίνει είτε δυσεύρετα είτε έχουν χαθεί εντελώς.

28η Οκτωβρίου: και αν λέγαμε «ΝΑΙ»;

metaksas
(Από τα πιο ανόητα άρθρα που έχουμε διαβάσει. Σχεδόν διασκεδαστικό. Το παραθέτω αυτούσιο - ΕΝΑΛΙΟΣ ΘΗΡ)

Του Αρη Χατζηστεφάνου


«Γιατί είπε το “ΟΧΙ” ο Μεταξάς, αφού θαύμαζε τον άξονα και κυβερνούσε με τον τρόπο του χιτλερικού εθνικοσοσιαλισμού;» αναρωτιόταν ο Μάνος Χατζιδάκις, σε μια από τις ραδιοφωνικές του εκπομπές. Και ύστερα από μερικά δευτερόλεπτα έδινε μόνος του την απάντηση: «Αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά… Oι πιέσεις, οι Αγγλοι, τα ανάκτορα κτλ. Μπορεί κανείς να ερωτηθεί και αν λέγαμε ΝΑΙ; Πάλι στα ίδια θα ήμασταν. Ενα-δυο χρόνια υπό συμμαχική επιστασία –μήπως δεν είμαστε πέντε και δέκα χρόνια κάτω από αυτούς;– κι ύστερα μες στη συμμαχία και τέλος στην ευρωπαϊκή κοινότητα». Ο ανυπόμονος ακροατής ίσως να διέκρινε στα λόγια του μεγάλου μουσικοσυνθέτη μια αντεστραμμένη θεωρία των δύο άκρων, όπου η καταδίκη των συμμάχων μπορεί να οδηγήσει και σε μια επικίνδυνη ηθική απενοχοποίηση όσων συνεργάστηκαν με τους κατακτητές –σαν αυτή που επιχειρούν εδώ και δεκαετίες οι γνωστοί αναθεωρητές της ελληνικής και ευρωπαϊκής ιστορίας.


Giga-Καφρίλα από το Mega-channel !

XAZO Eπίπεδο αντίληψης και σοβαρότητας μπροστά σε ένα εκπληκτικό παιδί


Θυμιος Καλαμουκης {Ελληνοφρενεια}
- Τι εχεις φτιαξει εκει ?
- Τρισδιαστατο εκτυπωτη.
- ΠΩΣ ΠΩΣ ?! Τι ΤΙ ? Δεν καταλαβα !
- Τρισδιαστατο εκτυπωτη.
- Ποιος σου τα εμαθε παιδι μου αυτα τα πραγματα ?
- Μονος μου, με πληροφοριες απο το διαδικτυο.
- Κι αντι να παιζεις ποδοσφαιρο ασχολεισαι με αυτα ?
- ΚΑΙ μπαλα παιζω σε ομαδα ομως...
- Αααα.. δεν εισαι φυτουλας και σπασικλακι δηλαδη...
- κενο...
- Απο ποτε ασχολεισαι με αυτα τα ΜΑΡΑΦΕΤΙΑ ?
- Απο την ΣΤ' Δημοτικου.
- Δηλαδη εαν πας 20 χρονων τι θα φτιαχνεις ??!
- κενο
- (φωνη απο πισω) Την ωραιοτερη γυναικα. (χουμορ).
Αυτό είναι το επίπεδο αντίληψης και σοβαρότητας μπροστά σε ένα εκπληκτικό παιδί, που φυσικά αδυνατούσε να... ακολουθήσει την καφενειακή συζήτηση. Καλύτερα να παρουσίαζαν την εκπομπή ο Καραγκιόζης με τον Χατζηαβάτη.

Κυριακή, 26 Οκτωβρίου 2014

ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ, 24 OKT. 2014

Βαρυσήμαντη ομιλία της ηρωικής δασκάλας στην Κομοτηνή:

Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

Ο θρύλος της Γοργόνας


Εκείνη (η γοργόνα) γυρνά στις θάλασσες και τον αναζητά, ρωτώντας (από τη «Γοργόνα» του Ανδρέα Καρκαβίτσα):


«- Ναύτη - καλεναύτη· ζει ο Βασιλιάς Αλέξαντρος;
Ο Βασιλιάς Αλέξαντρος! ψιθύρισα με περισσότερη απορία.
Πώς είναι δυνατό να ζει ο βασιλιάς Αλέξαντρος; Δεν ήξερα τι ρώτημα ήταν εκείνο και τι να της αποκριθώ, όταν η φωνή ξαναδευτέρωσε:
- Ναύτη-καλεναύτη· ζει ο βασιλιάς Αλέξαντρος;



- Τώρα, Κυρά μου! απάντησα χωρίς να σκεφτώ. Τώρα βασιλιάς Αλέξαντρος! Ούτε το χώμα του δε βρίσκεται στη γη.
Ωϊμέ! κακό που το ’παθα! Η χιλιόμορφη κόρη έγινε μεμιάς φοβερό σίχαμα. Κύκλωπας βγήκε από το κύμα κι έδειξε λεπιοντυμένο το μισό κορμί. Ζωντανά φίδια τα μεταξόμαλλα σηκώθηκαν περδώθε, έβγαλαν γλώσσες και κεντριά φαρμακερά κι έχυσαν φοβεριστικό ανεμοφύσημα. 

Όταν η ανθρώπινη ψυχή συναντά την Αλήθεια και το Πεπρωμένο της...




Οι τζιχαντιστές πέρασαν την πόρτα μας

Παρότι οι κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών χωρών μαρτυρούν ότι προσηλυτίζονται μουσουλμάνοι στο τζιχάντ, στην Ελλάδα εξακολουθούν να υπάρχουν κόμματα που απαιτούν την άνευ ελέγχου απόδοση της υπηκοότητας στους λαθρομετανάστες


Είναι εντυπωσιακό το γεγονός, ότι παρά τα όσα μαρτυρούνται από τις κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών χωρών, ότι προσηλυτίζονται μουσουλμάνοι στοτζιχάντ, και κάποιοι εκπαιδεύονται -όπως στο Κοσσυφοπέδιο, Βοσνία, Αλβανία…- και στέλνονται στην Μέση Ανατολή, εξακολουθούν στην Ελλάδα να υπάρχουν κόμματα, φορείς και «προσωπικότητες» να απαιτούν την άνευ ελέγχου απόδοση της υπηκοότητας στους λαθρομετανάστες.

Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2014

Το μπουλούκι της Εθνικής Νέων:-Σπάσιμο τζαμαρίας,τσιγαριλίκια


Ένα σπασμένο έπιπλο, μία "κατεβασμένη" τζαμαρία και ένα ποτήρι με αποτσίγαρα συνθέτουν -μεταξύ άλλων- το σκηνικό παιδικής χαράς στην Εθνική Νέων, πριν τον διασυρμό με 10-0 από την Ελβετία.

To ρεπορτάζ του gazzetta είναι αποκαλυπτικό γι αυτό το μπουλούκι που αποκαλείται Εθνική Νέων!
Μόνο ποδοσφαιρική ομάδα δεν θύμιζε η αποστολή της Εθνικής Νέων για τα δύο φιλικά παιχνίδια με την Ελβετία, με την εικόνα διάλυσης να φέρνει εν τέλει και τον άνευ προηγουμένου διασυρμό του 10-0.
Το gazzetta.gr σας έγραψε από το βράδυ της Δευτέρας για τα ευτράπελα που συνέβησαν τόσο στο ξενοδοχείο όπου διέμεινε το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, όσο και σε περιστατικά που συνέβησαν πιο πριν. 
Στις υλικές ζημιές μάλιστα που προκάλεσαν οι Πόζογλου και Δώνης κάνοντας σουτάκια με τη μπάλα μέσα στο δωμάτιο, περιλαμβάνεται μία τζαμαρία την οποία “κατέβασαν”, ενώ έσπασαν κι ένα έπιπλο.

Από εκεί και πέρα οι καθαρίστριες φέρονται να βρήκαν έξω από ένα δωμάτιο, ποτήρι γεμάτο με αποτσίγαρα και μέσα σε όλα αυτά έρχονται και οι αποκαλύψεις για την κάκιστη διατροφή των παικτών με τηγανιτές πατάτες, κόκα κόλα, αλλά και κρέπες με σοκολάτα, διαιτολόγιο φυσικά που μόνο σε ποδοσφαιριστές δεν παραπέμπει. 

Για τη ζημιά που προκάλεσαν οι Δώνης και Πόζογλου πριν το πρώτο φιλικό με τους Ελβετούς, το οποίο έληξε 2-2, δεν τιμωρήθηκαν απλά με αποκλεισμό από το παιχνίδι, αλλά τους απαγορεύτηκε και να δουν το παιχνίδι!
Εντός της ημέρας θα γίνει το διοικητικό συμβούλιο της ΕΠΟ όπου και θα αποφασιστούν τα μέτρα που θα παρθούν και το τι μέλλει γενέσθαι για τους παίκτες που βρέθηκαν στο επίκεντρο, αλλά και τον Τζαλοκώστα, ο οποίος βέβαια είναι ήδη "τελειωμένος"

Φραγκουδάκη, Δραγώνα και Γκρίζοι Λύκοι!


Φαντάζεστε συνέδριο της Χρυσής Αυγής για τη «σκλαβωμένη Μικρασία», με συμμετοχή Τούρκων «αριστερών» ομιλητών; Απίθανο, θα μου πείτε. Ε, αυτό που έτσι διατυπωμένο ακούγεται αδιανόητο, είναι απολύτως πραγματικό αν αντιστραφούν οι ρόλοι (και πολλαπλασιαστούν τα εισαγωγικά στη λέξη «αριστερών»)!

Στις 23-24 Οκτωβρίου στην Κωνσταντινούπολη διοργανώνεται συνέδριο με τίτλο «Η Δυτική Θράκη από το χθες στο σήμερα». Πρόκειται για συνδιοργάνωση από το «Ινστιτούτο Αρχών και μεταρρυθμίσεων του Ατατούρκ» (του πανεπιστημίου της Πόλης) και από τις «Τουρκικές Εστίες», οι οποίες είναι πιο γνωστές στην Ελλάδα ως «Γκρίζοι Λύκοι». Στην οργανωτική επιτροπή λοιπόν βλέπουμε τον Τσεζμί Ερασλάν (καθηγητή πανεπιστημίου με θητεία στο Υπουργείο Εξωτερικών και σε άλλες κρατικές θέσεις), τον Τσεζμί Μπαϊράμ, πρόεδρο της οργάνωσης των Γκρίζων Λύκων (Türk Ocakları)στην Κωνσταντινούπολη κ.ά.

Μεταξύ των ομιλητών περιλαμβάνονται ο καθηγητής Μουσταφά Μπουντάκ,διευθυντής των Κρατικών Αρχείων της Πρωθυπουργίας (!), κάποιος Σαβάς Ατσίκαγιααπό το προαναφερθέν Ινστιτούτο, που έκρινε σκόπιμο να γράψει στο βιογραφικό του ότι γεννήθηκε «τη μέρα της ειρηνευτικής επιχείρησης στην  Κύπρο το 1974» (βλ. την 3η φωτογραφία, στο τέλος της δημοσίευσης), η μόνιμη κατήγορος – συκοφάντρια της χώρας μας στα διεθνή φόρα Περβίν Χαϊρουλάχ,καθηγητές από τη Βουλγαρία κτλ. Παράλληλα οργανώνεται έκθεση με το ίδιο θέμα από τον παρακρατικό – αλυτρωτικό «Σύλλογο Αλληλεγγύης Τούρκων Δυτικής Θράκης».

Και ποια είναι η …ελληνική παρουσία μέσα σε όλο αυτό το φαιοκόκκινο συναπάντημα; Οι…προοδευτικές επιστημόνισσες Θάλεια Δραγώνα και Άννα Φραγκουδάκη! Μάλιστα, οι υπεύθυνες του χρυσοτόκου «Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων» θα μεταδώσουν τα φώτα τους και στην Τουρκία. Βεβαίως κάποιος μπορεί να προτάξει το σκεπτικό «ας ακουστεί και η ελληνική θέση για τη Θράκη». Σωστά, ποιος θα περιέγραφε καλύτερα «το άσχημο και μπάσταρδο εθνικό μας πρόσωπο», όπως «ξέρασε» η μία από τις δύο θαμώνες του ψηφοδελτίου Επικρατείας του Πασόκ; Φαντάζομαι τους δολοφόνους του Ισαάκ και του Σολωμού να μετανοούν συντετριμμένοι, μετά την ομιλία – καταπέλτη της Φραγκουδάκη…

«Αντιφωνητής», 11/10/2014

1904 - 2014: 110 χρόνια από την θυσία του Παύλου Μελά



Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

Επίκεινται αλλαγές στο Δημοτικό.


Τη μεταρρύθμιση του συστήματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση εξήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, προαναγγέλλοντας ότι οι αλλαγές θα συζητηθούν εντός του μήνα στην πρώτη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, ενώ ο σχετικός νόμος υπολογίζεται να κατατεθεί στη Βουλή τον Ιανουάριο του 2015. 

Στόχος της μεταρρύθμισης είναι να μειωθούν τα μαθήματα και να αποφορτιστούν οι μαθητές, αλλά παράλληλα να ενισχυθεί η δημιουργική απασχόληση.

«Κατά βάση, η φιλοσοφία της πρότασης που θα κάνω είναι λιγότερα μαθήματα, περισσότερη ενασχόληση με ζητήματα που ολοκληρώνουν το παιδί. Δημιουργική απασχόληση, άθληση, καλλιτεχνικά. Το να έχεις 18 μαθήματα στο δημοτικό, είναι απόδειξη ότι είσαι για το τρελοκομείο, είναι απόδειξη ότι για κάποιον άλλον δουλεύεις, όχι για τα παιδιά» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας στη ΝΕΡΙΤ.

«Θα εισηγηθούμε στη Βουλή, μετά από διάλογο τριών μηνών, τις αλλαγές για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, που διαμορφώνει τους σύγχρονους πολίτες, τους σύγχρονους Έλληνες» πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στη νομοθεσία για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τις πανελλήνιες εξετάσεις πέραν της προσθήκης του μαθήματος της πληροφορικής, στο οποίο θα εξετάζονται οι υποψήφιοι των σχολών πληροφορικής.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231355034

Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014

Μετεγγραφές των φοιτητών – Η Παιδεία σε απόγνωση

Ο χώρος της Παιδείας αποτελεί εδώ και χρόνια στην Πατρίδα μας ένα πρόσφορο πεδίο εντυπωσιασμού, προχειρότητας και ανούσιας πολιτικής αντιπαράθεσης.

Κάθε υπουργός νομίζει ότι λύνει το πρόβλημα της Παιδείας τροποποιώντας το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Κανείς δεν εστιάζει στον πραγματικό ρόλο της Παιδείας, ο οποίος δεν είναι μόνο η στείρα παροχή εξειδικευμένων γνώσεων, αλλά πρωτευόντως η διαμόρφωση του ήθους και η ολοκλήρωση της ανθρώπινης προσωπικότητας των αυριανών Ελλήνων πολιτών.

Η έλλειψη οργάνωσης και προγραμματισμού είναι φανερή άλλωστε, σχεδόν σε κάθε ενέργεια της πολιτείας. Με τελευταίο κρούσμα το ζήτημα των μετεγγραφών των νέων φοιτητών, το οποίο όπως εξελίσσεται, οδηγεί σε απόγνωση τις οικογένειές τους.

Ρεκόρ εκδηλώσεων στην Ελλάδα «για να μάθουν τα παιδιά προγραμματισμό»

Με γοργούς ρυθμούς αυξάνεται ο αριθμός των εκδηλώσεων που διοργανώνονται την εβδομάδα 11-17 Οκτωβρίου 2014 στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού

Η Ε.Ε. έχει απευθύνει σχετική πρόσκληση από τα τέλη Ιουνίου 2014.

Ο αριθμός των εκδηλώσεων για την μύηση παιδιών ακόμα και προσχολικής ηλικίας, δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου στην τέχνη του προγραμματισμού είναι τόσο υψηλός (και συνεχίζει να αυξάνεται) που μας φέρνει τρίτους στην κατάταξη των 38 χωρών, μετά την Ιρλανδία και την Γαλλία, με 195, ως τώρα, εκδηλώσεις τριγύρω μας, σε σύνολο 1500 ανά την Ευρώπη!

Στις 14 Οκτωβρίου 2014, αναμένεται να μάθουμε περισσότερα από την Ε.Ε. «για μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα που θα υποστηρίξει το εγχείρημα, με πρωτοβουλία της βιομηχανίας», εάν δεν πρόκειται για την ήδη γνωστή πλατφόρμα του code.org, η οποία ήδη αξιοποιείται και στην Ελλάδα.


Οι εκδηλώσεις αυτές διοργανώνονται από πρόθυμους δασκάλους και καθηγητές που έχουν ήδη από καιρό ασχοληθεί με την ανάπτυξη των σχετικών ικανοτήτων των μαθητών τους, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε διατρέχοντας τους δικτυακούς τους τόπους. 

Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

Σε σένα μιλάω βουλευτάκο...


Άκουσέ με ρε Χατζηαβάτη…

Σε σένα μιλάω βουλευτάκο, σε σένα που θα ψηφίσεις “παρών” στην Βουλή στην ψήφο “εμπιστοσύνης” στην Κυβέρνηση.
Σε σένα, που δηλώνεις ανεξάρτητος, ακέραιος, άμεμπτος …
Άκου να σου πω λοιπόν βουλευτάκο, οι Πολίτες σε ψήφισαν:

– Για να βουλεύεσαι όχι για να βολεύεσαι με μισθάρες, με παροχές και με προνόμια.
– Για να εκπροσωπείς τους Πολίτες όχι τους πατρόνες, τις σκοπιμότητες και τα συμφέροντα.
– Για να παίρνεις θέση στα πράγματα στην βουλή όχι για να κρατά “στασίδι” στα κανάλια.
– Για να επιλέγεις το βέλτιστο και όχι την ουδετερότητα.

Όταν θα λογοδοτήσεις στο “Σύνταγμα” να θυμάσαι ότι:

Οι πιο καυτές θέσεις στην κόλαση είναι κρατημένες γι’ αυτούς που, σε καιρούς μεγάλης ηθικής κρίσης, διατηρούν ουδέτερη στάση….
(Δάντης, από την θεία κωμωδία)

ΣΗΜ.: Ο Χατζηαβάτης: Ο τύπος του ραγιά που ζει ακόμα με την ανάμνηση της τουρκοκρατίας. Παμπόνηρος, ανήσυχος για όλα, αδύνατος, δειλός, κόλακας και γαλίφος, κυρίως απέναντι στους ισχυρούς. Προσποιείται τον μισοκακόμοιρο ενώ ο νους του δουλεύει και ειδικά στις βρωμοδουλειές. (από την περιγραφή του Σπαθάρειου Μουσείου)

http://kostasxan.blogspot.gr/2014/10/blog-post_132.html

Χ. Γιανναράς: Χρειαζόμαστε παιδεία για την επιβίωσή μας


Προτού αρθρώσει σοβαρό λόγο για την παιδεία οποιαδήποτε πολιτική παράταξη ή κυβέρνηση έχει να απαντήσει σε ένα καίριο ερώτημα:

Τι ήταν ο Ελληνισμός πριν να συγκροτηθεί σε εθνικό κράτος;

Η Ελλάδα απέκτησε για πρώτη φορά γεωγραφικά σύνορα μόλις πριν από εκατόν εβδομήντα χρόνια. Για τρεισήμισι χιλιάδες χρόνια πού εντοπιζόταν η ιστορική υπόσταση του Ελληνισμού, ποια ήταν η εθνική του ταυτότητα;

Αν αύριο το πρωί οι Τούρκοι καταλάβουν όχι τη βραχονησίδα Ύμια, αλλά κάποια νησιά του Αιγαίου ή τη Θράκη και την υπόλοιπη Κύπρο, τι θα αλλάξει ουσιαστικά στη ζωή των κατοίκων αυτών των περιοχών;

Απλώς θα πληγωθεί ο συλλογικός τους εγωισμός, ή θα απειληθεί κάποια πολύτιμη και αναντικατάστατη ποιότητα της ζωής τους;

Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2014

Έξω τα PC και τα tablets από τις τάξεις!



Το μόνο πράγμα που κάνει ο υπολογιστής μέσα σε μια αίθουσα διδασκαλίας είναι να αποσπά την προσοχή από τη μελέτη. Φυσικά, αν το αντικείμενο σπουδών είναι η χρήση ενός υπολογιστή ή πώς γίνεται μια άριστη αναζήτηση στο Διαδίκτυο, τότε ο υπολογιστής είναι το ιδανικό εργαλείο. Εκεί όμως θα έπρεπε να βρίσκεται και το όριο. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι το επίκεντρο της διδασκαλίας και όχι οι υπολογιστές.

Είναι πραγματικά παράξενο, ή και αξιοθρήνητο, το φαινόμενο όπου ο εκπαιδευτικός πηγαίνει από μαθητή σε μαθητή για να βοηθήσει καθέναν ξεχωριστά στον υπολογιστή του. Αυτό δεν λέγεται διδασκαλία. Αυτό είναι μηχανογραφική υποστήριξη.

Οι υπολογιστές είναι εκπληκτικοί, συμφωνώ. Αλλά, όπως και να το κάνουμε, οι δάσκαλοι διδάσκουν και οι υπολογιστές υπολογίζουν. Βγάλτε τώρα τα gadgets από τις τάξεις!

Η ιστορία του μέλλοντος της Ιερισσού.


Του Νίκου Λυγερού

Όταν βρίσκεσαι σε μια περιοχή που αποτελεί το σταυροδρόμι μεταξύ του Ελληνισμού και της Χριστιανοσύνης μέσω του Αριστοτέλη και του Αγίου Όρους, δεν έχεις καν το δικαίωμα να καταστραφείς, διότι αποτελείς κληρονομικό πλούτο για την Ελλάδα. Και ο λόγος είναι απλός. Ένα από τα πιο δύσκολα κατορθώματα είναι να δημιουργείς παρελθόν. Έτσι όταν το έχεις, το πιο δύσκολο είναι να το διατηρήσεις. 

Η Ιερισσός έχει την ιδιότητα ως περιοχή, της ιστορικής συνέχειας. Δίχως παύση, η περιοχή κατοικείται από την Αρχαιότητα, διότι ποτέ στην ιστορία της δεν πόνταρε στη μονοκαλλιέργεια. Ενώ πολλά χωριά που έκαναν αυτό το στρατηγικό λάθος, δεν υπάρχουν πια. Όταν επιπλέον εντοπίζεις ότι μια πράξη είναι μη αναστρέψιμη στην περιοχή, δεν έχεις το δικαίωμα να την δοκιμάσεις, αφού δεν θα μπορεί κανείς πια να την διορθώσει στο μέλλον.