Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

"Μαλλιά κουβάρια" στην Βουλή μπροστά στα μάτια των μαθητών του 3ου Γυμνασίου Φλώρινας

Της... κακομοίρας έγινε το μεσημέρι στη Βουλή και πριν καλά καλά ξεκινήσει η συζήτηση στην Ολομέλεια για την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που κατέθεσε η κυβέρνηση με στόχο τα αποθεματικά των ταμείων. Μόνο στα χέρια που δεν ήρθαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με τους βουλετές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, ενώ παράλληλα οι εκφράσεις που ακούστηκαν ένθεν και ένθεν ήταν... πεζοδρομιακού χαρακτήρα.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο υπουργός εσωτερικών Νίκος Βούτσης εξαπέλυσε επίθεση στην αντιπολίτευση κατηγορώντας την ότι υπερασπίζεται τις απαιτήσεις των δανειστών. 


Πέμπτη, 23 Απριλίου 2015

Ο ΝΕΟΙΟΥΛΙΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΥΔΡΟΧΟΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ»


Λάμπρου Σκόντζου
Θεολόγου – Καθηγητοῦ

Ἐδῶ καί περισσότερες ἀπό δυό δεκαετίες ἀναβίωσε στόν δύσμοιρο τόπο μας μία νέα μορφή ἀντιχριστιανικῆς πολεμικῆς δίνης. Ἀκούει στό ὄνομα «ἀρχαιολατρία» καί ἔχει ὅλα τά χαρακτηριστικά γνωρίσματα παλαιοτέρων ἀντιχριστιανικῶν πρακτικῶν.

Τό σύγχρονο «ἀρχαιολατρικό» κίνημα συνεχίζει μέ τήν ἴδια ἤ καί σφοδρότερη ὁρμή τόν πόλεμο κατά τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ὅπως ἔκανε στό παρελθόν, χωρίς ἀποτέλεσμα, ὁ ἀθεϊστικός ὀρθολογισμός, ὁ μαρξισμός, ὁ μηδενισμός καί γενικά ἡ ὑλιστική ἰδεολογία.

Σάββατο, 18 Απριλίου 2015

Tα 10 "δύσκολα" ερωτήματα ενός καθηγητή του Αριστοτελείου


Ο Καθηγητής Κ.Τοκμακίδης απο το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης,μας θέτει δέκα ερωτήματα που καλό είναι να μας προβληματίσουν,σχετικά με τις σκοπιμότητες της παγκόσμιας οικονομίας και των κέντρων που την ελέγχουν…Διαβάστε τα ερωτήματα και θα σας απαντηθούν αυτόματα πολλές απορίες, άσχετα αν αυτες δεν απαντώνται απο τους «αρμόδιους»….

Ερωτήσεις που δεν απαντώνται:

Ερώτηση 1.
Πως γίνεται και ενώ το Λουξεμβούργο, η Αγγλία, η Ελβετία, το Βέλγιο, η Γαλλία, η Δανία και η Αυστρία έχουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ποσοστό χρέους από εμάς, αυτοί να ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ σώσιμο, αλλά αντίθετα έρχονται να σώσουν εμάς;

Ερώτηση 2. 
Πως γίνεται το Αφγανιστάν με περίπου μισόν αιώνα συνεχείς πολέμους να έχει μόνο 23% του ΑΕΠ του χρέος, την στιγμή που ξέρουμε ότι ένας πόλεμος μερικών ημερών μπορεί να » ξετινάξει» μία χώρα;


Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ


Του Ι. Ταχού

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Αναφέρουν ορισμένοι την φράση του απ. Παύλου ότι η γυναίκα πρέπει να υποτάσσεται στον άνδρα, και τη φέρνουν ως παράδειγμα ανισότητας της γυναίκας στον Χριστιανισμό.Όμως αυτό ο απ. Παύλος το δικαιολογεί αλλού λέγοντας: «υποτασσομένας τοις ιδίοις ανδράσιν, ίνα μή ο λόγος του Θεου βλασφημήται» (Προς Τίτον, 2, 5). Δηλαδή, να υποτάσσονται, για να μην τις θεωρούν οι εκτός Εκκλησίας, οι ειδωλολάτρες του καιρού εκείνου αυθάδεις και σχηματίσουν έτσι αρνητική εντύπωση για το Χριστιανισμό. Διότι, όσο και αν το συγκαλύπτουν οι νεοπαγανιστές, η αντίληψη περί της ευπρεπούς γυναίκας ανάμεσα στους ειδωλολάτρες ήταν αυτή που καταγράφει ο Πλούταρχος: «υποτάττουσαι μεν γαρ εαυτάς τοις ανδράσιν επαινουνται, κρατειν δε βουλόμεναι μάλλον των κρατουμένων ασχημονουσι» (Πλούταρχου, Γαμικά παραγγέλματα, 33 (142e), δηλαδή «Αν υποτάσσονται στους άντρες, επαινούνται, αν θέλουν να έχουν την εξουσία, είναι πιο αξιολύπητες απ’ αυτούς που εξουσιάζουν».

Οι Νεοπαγανιστές κατηγορούν τους τότε Χριστιανούς, επειδή προσαρμόζονταν εξωτερικά στις αντιλήψεις των τότε ειδωλολατρών – αυτών που έχουν οι Νεοπαγανιστές ως πρότυπο! Αν πάλι ο Παύλος έλεγε τα αντίθετα, οι τοτινοί ειδωλολάτρες θα κατηγορούσαν τους Χριστιανούς ότι δίνουν εξουσίες στη ανάρμοστες προς την φύση της. Αλλά ο Παύλος ζητώντας να γίνουν σεβαστές οι κοινωνικές συνθήκες για λόγους προσαρμογής στην τότε κοινωνία, έλεγε και αυτό που ξεχνάν οι νεοπαγανιστές: «ουκ ενι Ιουδαίος ουδέ Ελλην, ουκ ενι δουλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν καί θύλυ· πάντες γαρ υμείς εις εστε εν Χριστώ Ιησού (Πρός Γαλάτας Επιστολή 3, 28). Και στο κάτω-κάτω δεν είναι υποχρέωση αποκλειστικά της γυναίκας να υποτάσσεται. Ο ίδιος ο απόστολος Παύλος λέει στους χριστιανούς ότι πρέπει να είναι «υποτασσόμενοι αλλήλοις εν φόβω Χριστου» (Προς Εφεσίους 5, 21). Δηλαδή όχι μόνο οι γυναίκες οφείλουν υποταγή στους άνδρες, αλλά και οι άνδρες στις γυναίκες.

Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015

MEGA CHANNEL * ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 33 μΧ !!!



Βράδυ Μεγάλης Δευτέρας


- Όλγα, είναι ολοφάνερο ότι με την επέμβασή του στο Ναό, ο Ιησούς παρέλυσε την αγορά κι εμπόδισε τον κόσμο να κατέβει στο κέντρο για τα πασχαλινά του ψώνια προκαλώντας ζημιά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στους καταστηματάρχες.

- Γιάννη, μην ξεχνάμε επίσης ότι όλα αυτά συμβαίνουν σε μια περίοδο ιδιαίτερα αυξημένης κίνησης στα μαγαζιά, κατά την οποία οι καταστηματάρχες ελπίζουν να αναπληρώσουν τη χασούρα της
υπόλοιπης χρονιάς.

- Και εκτός αυτού Όλγα, είναι πραγματικά κρίμα η προσπάθεια του Πόντιου Πιλάτου εδώ και τόσα χρόνια, ώστε να μπει η επαρχία της Ιουδαίας στο σωστό δρόμο και να εμφανίσει τα πρωτογενή πλεονάσματα που απαιτεί ο Καίσαρας, να δυσφημείται στο εσωτερικό της Αυτοκρατορίας από τις ενέργειες ενός ατόμου και των αυτοαποκαλούμενων "μαθητών" του.

- Γιάννη, θα σου κάνω δυο παρατηρήσεις: πρώτον, στην επαρχία υπάρχει ήδη εντονότατη ανάπτυξη, γεγονός που επιβεβαιώνεται από την αξιολόγηση της τριμελούς αντιπροσωπείας της Συγκλήτου, και δεύτερον, για να κάνουμε και λίγο χιούμορ, η εικόνα ενός ανθρώπου, που ισχυρίζεται ότι είναι ο Βασιλιάς των Ιουδαίων, πάνω σε γαϊδουράκι παραπέμπει περισσότερο σε τρόφιμο φρενοκομείου. Ας έμπαινε καβάλα σε μια βακτριανή καμήλα.

Τι είναι ο προτεσταντισμός;



ΤΟΥ ΛEΑΝΔΡΟΥ ΠΟΛΕΝAΚΗ

Τι είναι ο προτεσταντισμός, αυτή η σχεδόν άγνωστη σε εμάς εκδοχή του χριστιανισμού; Ο μέγας Ροΐδης το είχε αποτυπώσει καίρια σε έναν αφορισμό του: «ένας χριστιανισμός χωρίς Χριστό, όπως λέμε σκορδαλιά χωρίς σκόρδο!».

Ο σπουδαίος κοινωνιολόγος Μαξ Βέμπερ, στο βιβλίο του «Προτεσταντική ηθική και καπιταλισμός», ανάγει τις ρίζες του καπιταλισμού στον προτεσταντισμό και στις αξίες που ανέδειξε ως κυρίαρχες: την αυστηρή πειθαρχία σε «νόρμες», την τυφλή υπακοή και την ορθολογική οργάνωση της οικονομίας.

Όλα τα πιο πάνω, οι υλικοτεχνικές δομές και το καθεστώς ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής, δεν είναι παρά μόνον το ορατό σώμα του καπιταλισμού, το corpus του. Υπάρχει και η αόρατη ψυχή του, η διάνοια ή anima, που πηγάζει, επίσης, από την προτεσταντική ηθική. Ιδιαίτερα στη σκληρή, καλβινιστική εκδοχή του, ο προτεσταντισμός επαγγέλλεται το ακριβώς αντίθετο του ευαγγελικού «μη θησαυρίζετε θησαυρούς επί της γης». Θεωρεί τη συγκέντρωση πλούτου ως απόδειξη ευσέβειας και πίστης! Κηρύσσει τη συσσώρευση του πλούτου, έχοντας κατασκευάσει έναν ανάλογο «Θεό», που «ευχαριστείται όταν ακούει τον ήχο χρυσών νομισμάτων». Στις χώρες όπου επικρατεί, σήμερα ακόμη, το καλβινιστικό δόγμα, και «συμπτωματικά» συμβαίνει να είναι οι μήτρες του σύγχρονου, ασύδοτου καπιταλισμού, ο προτεσταντισμός ταυτίζει την οικονομική αδυναμία του ανθρώπου με «πτώση» του στην αμαρτία! Θεωρεί την πτώχευση ως το πλέον θανάσιμο αμάρτημα, που όχι μόνο επιφέρει κοινωνικό αποκλεισμό και ατίμωση του πτωχού, αλλά ισοδυναμεί, επί πλέον, με προσβολή του Θεού! Ρίχνει, έτσι, αδιακρίτως τους φτωχούς στον «Καιάδα» και θεωρεί ως «εκλεκτούς του θεού», προορισμένους να σωθούν την «ημέρα της κρίσεως», αδιακρίτως τους πλούσιους! Αυτός είναι ο προτεσταντισμός.


Arguments over Greek debt echo ancient disputes about Easter

 
Greek Orthodox priests attend the washing of the feet ceremony in the Church of the Holy Sepulchre, Jerusalem, ahead of Orthodox Easter. Photograph: APA Images/REX Shutterstock


The eastern Orthodox churches finally split with the Roman Catholic western church in 1054, though the differences had been building up long before and have continued ever since. Among these, the eastern churches retained the Julian calendar – which is why, this year, Orthodox Easter falls on Sunday 12 April, a week later than for the western churches. More significantly, because of this great schism, eastern churches such as the Greek Orthodox church didn’t fall under the sway of a theory of salvation developed by St Anselm of Canterbury and his massively influential Cur Deus Homo of 1089, a book that radically altered the western understanding of Easter and, with it, a great deal of our moral hinterland. Indeed, the respective current attitudes towards debt of the Greek and German governments can be seen, to a remarkable extent, to track the eastern-western split over the meaning of Easter.

According to Anselm, and the Reformation thinkers that followed him, the story of Easter is basically God’s response to a debt crisis. The argument is this: human beings have sinned against God, thus incurring a debt that has to be paid. (If you think this shift from sin to debt is odd – and it is – remember we still speak of criminals as “paying back” their debt to society.) On this model, the scales of justice have to be balanced. Crimes must be paid for, with the level of punishment being proportionate to the level of offence. But the theological problem is that human debt is way too high – us being miserable sinners and all that – which means that we are totally incapable of paying back the required amount.

Δευτέρα, 13 Απριλίου 2015

CNBC: 180.000 απόφοιτοι πανεπιστημίων κάτοχοι διδακτορικού έχουν φύγει από την Ελλάδα


«Η πραγματική τραγωδία για την Ελλάδα, η οποία παραβλέπεται από πολλούς οικονομολόγους, είναι η φυγή εγκεφάλων»... 
...αναφέρεται σε δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου CNBC.
Όπως σημειώνεται, «τα στατιστικά στοιχεία για το άρθρο προέρχονται από την έρευνα του καθηγητή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας καισυγγραφέα Λόη Λαμπριανίδη.

«Οι μισοί από τους 160.000 με 180.000 αποφοίτους πανεπιστημίων που έχουν φύγει από την Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, είναι κάτοχοι διδακτορικού» όπως σημειώνεται.
Επιπλέον, αντλούνται στατιστικά στοιχεία από την έρευνα της Endeavor Greece και τη σχετική έκθεσή της, «σύμφωνα με την οποία, 200.000 άνθρωποι εγκατέλειψαν την Ελλάδα από την αρχή της κρίσης, πριν από πέντε χρόνια».
Όπως τονίζεται, «ένα από τα πλέον ανησυχητικά στοιχεία είναι ότι η τάση για μετανάστευση δεν έχει υποχωρήσει, ενώ το 46% των Ελλήνων που ζουν στη χώρα σκοπεύουν να εγκατασταθούν στο εξωτερικό».

Χριστός Ανέστη !


Τρίτη, 7 Απριλίου 2015

Τρέλα! - Ακυρώνονται οι μετεγγραφές του 2014 σε ΑΕΙ-ΤΕΙ - Στον "αέρα" χιλιάδες οικογένειες!



«Στον αέρα» είναι σχεδόν όλες οι μετεγγραφές των φοιτητών των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων που έγιναν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-2104, καθώς κρίθηκε αντισυνταγματικό, από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, το νέο νομοθετικό πλαίσιο που εφαρμόστηκε από το περασμένο έτος.

Οι μετεγγραφές που ήδη έγιναν, ακυρώνονται και οι φοιτητές επανεγγράφονται στις Σχολές που εισήχθησαν αρχικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων πανελλαδικών εξετάσεων της σχολικής περιόδου 2013-2014.

Αν ισχύσει η απόφαση και δεν υπάρξει κάποια νέα ρύθμιση θα μείνουν "στον αέρα" χιλιάδες εισαχθέντες οι οποίοι έχουν λάβει μετεγγραφή βάσει των όσων προέβλεπε ο μέχρι σήμερα ισχύον νόμος.

Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015

"Σαφείς και Ξεκάθαρες" οι θέσεις της ΟΛΜΕ για τις σχολικές εκδρομές. Τόσο ξεκάθαρες και διάφανες, που δεν φαίνονται καν!!!


Αθήνα, 2/4/2015
Α.Π.: 350
ΠΡΟΣ:
τον Υπ. Παιδείας κ. Αριστ. Μπαλτά
τον αναπλ. Υπ. Παιδείας   κ. Αναστ. Κουράκη

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ
           
            Οι σχολικές εκδρομές και οι σχολικοί περίπατοι είναι ένα πολυδιάστατο ζήτημα που αφορά το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η παιδαγωγική διάσταση του ζητήματος είναι κεντρικής σημασίας, διαπλέκεται όμως με άλλες, όπως η οικονομική, η κοινωνική, η πολιτισμική, η νομική κ.λπ. Ωστόσο, παρά την πολυπλοκότητα του ζητήματος, φαίνεται ότι δεν έχει απασχολήσει τους αρμόδιους φορείς και την εκπαιδευτική κοινότητα σε βαθμό ανάλογο με τη σημασία του. Συνήθως μάλιστα αποτελεί είδηση στα μέσα μαζικής επικοινωνίας μόνον όταν συμβεί κάποιο ακραίο περιστατικό, οπότε αναδεικνύονται τα σοβαρά κενά και οι ελλείψεις της σχετικής νομοθεσίας.
Χρειάζεται, συνεπώς, τα ζητήματα που σχετίζονται με τις σχολικές εκδρομές να αντιμετωπίζονται με μεγάλη προσοχή και περίσκεψη και κυρίως να έχει διασφαλιστεί η λήψη όλων των αναγκαίων προληπτικών μέτρων.

Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

Γιατί αγρίεψαν τα παιδιά μας;


Δημήτρης Νατσιός, Δάσκαλος -Κιλκίς

«Δεν βλέπετε ότι αγρίωσε το Γένος μας από την αμάθειαν και εγίναμεν ωσάν θηρία;»
(άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός)
Παραφράζοντας κάπως την φράση του Πατροκοσμά θα λέγαμε σήμερα «δεν βλέπετε ότι αγρίωσαν τα παιδιά μας και εγίνανε ωσάν θηρία»;
Συνέβη το κακό με τον σπουδαστή από την Κρήτη και, κατά τα ειωθότα, έπεσε η νεοελληνική κοινωνία από τα σύννεφα, σύμφωνα με την κοινότυπη, τηλεοπτική φρασεολογία.
«Μυρίστηκαν αίμα» οι τηλε-ύαινες και συντηρούν το γεγονός, μέχρι να αντιληφθούν οι διαφημιστές ότι ξεθυμαίνει η τηλεθέαση ή να επισκιαστεί από άλλο αιματηρό συμβάν, όπως και συνέβη με το τραγικό αεροπλάνο.
Κανείς, όμως δεν μπαίνει στον κόπο να ερμηνεύσει τα αίτια. Γιατί αγρίεψαν τα παιδιά μας; Τι είναι αυτό που οδηγεί τους νέους να φέρονται βίαια, χωρίς αγκυλώσεις εσωτερικές, ανενδοίαστα πριν, δίχως τύψεις μετά;

Κι ένα ακόμη ερώτημα, επιρρωστικό των προηγουμένων: πού εντοπίζεται το λάθος ή καλύτερα το έγκλημα: στην ανατροφή των παιδιών στην οικογένεια ή στην παρεχόμενη στο σχολείο εκπαίδευση; Για την πολιτεία δεν ομιλώ. Τους πολιτικούς, ως γνωστόν, πλην των τιμητικών εξαιρέσεων, τις τελευταίες δεκαετίες, το ζήτημα που τους απασχολούσε δεν ήταν πλέον αν πρέπει να εξαπατήσει κανείς ή να καταχραστεί –τέτοια διλήμματα τις μπαζωμένες συνειδήσεις δεν τις ενοχλούν- αλλά πώς να το κάνουν επιτυχώς.
«Τις πταίει», λοιπόν, και έγιναν οι πολιτείες μας λημέρι της βίας και καταντήσαμε «των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι» για να θυμηθούμε και τον Παλαμά; (Αμαύρωσαν κυριολεκτικά το πρόσωπο του αγάλματος του εθνικού ποιητή οι... κουκουλοφλώροι. Κάποτε, κάποιοι άλλοι νέοι, έσπευδαν στον ποιητή προς παρηγορίαν και παραμυθίαν και εκείνος τους συμβούλευε «μεθύστε με τ’ αθάνατο κρασί του Εικοσιένα». Και έκρυβαν βαθιά στην ψυχή τους την εθνική προτροπή του πολιού γέροντα και νικούσαν ψηλά στις αετοράχες της Πίνδου). Ξαναγράφω: «τις πταίει;»

Πάτρα: Η απίστευτη περιπέτεια μαθήτριας μετά από ανάρτηση στο facebook - Της χτύπησαν το κουδούνι αστυνομικοί


Μια απίστευτη περιπέτεια έζησε 17χρονη από την Πάτρα όταν είχε την ατυχή έμπνευση να αναρτήσει στο facebook ένα ποίημα της. Tο περιεχόμενό του σήμανε συναγερμό στη Διώξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και από εκείνη την ώρα ξεκίνησε η οδύσσεια τόσο της ανήλικης, όσο και της οικογένειάς της.

Το ποίημα έκανε αναφορά σε αυτοχειρία και όπως ήταν αναμενόμενο κινητοποιήθηκε αμέσως η ΕΛΑΣ, που ειδοποιήθηκε από τα στελέχη της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, τα οποία είχαν εντοπίσει τα ηλεκτρονικό στίγμα και έδωσαν τη διεύθυνση του σπιτιού της στην Πάτρα.

Αστυνομικοί πήγαν στο σπίτι και αφού διαπίστωσαν πως δεν είχε επιχειρήσει να αυτοκτονήσει η μαθήτρια, την πήραν μαζί τους, προκειμένου να εξεταστεί από ψυχίατρο, για να διαπιστωθεί πως θα ήταν ασφαλής και δεν θα προσπαθούσε να αυτοκτονήσει.

Αλέξης Τσίπρας: ένας επικίνδυνα ανιστόρητος ή ένας εξαιρετικά ευφυής πρωθυπουργός;

Είναι η πρώτη φορά που τόσο ξεκάθαρα και εμφατικά ακούγεται από επίσημα χείλη σε επέτειο της 25ης Μαρτίου ότι το αποτέλεσμα της Επανάστασης, δηλαδή το ελληνικό κράτος, είναι ένα αποκλειστικά πνευματικό προϊόν της Δύσης. Δυο είναι οι πιθανότητες: ή ο πρωθυπουργός είναι ένα ακόμα θύμα της ιδεολογίας του ή είναι ένα εξαιρετικά προικισμένο άτομο που γνωρίζει χάριν του πρόσκαιρου πολιτικού στόχου να υποκρίνεται, υποτάσσοντας το έλασσον στο μείζον. Αν συμβαίνει το δεύτερο, υποκρίνεται προς το εξωτερικό, αν όμως συμβαίνει το πρώτο, τότε ίσως υποκρίνεται προς το εσωτερικό.