Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2016

«Προσφυγικό»:Η τρομοκρατία των «ανθρωπιστικών» δακρύων...


Σπαραγμός «ανθρωπιστικών» δακρύων έχει κατακλύσει, σαν νεροποντή, τα ΠΑΝΤΑ… 

Οι πλέον σπαρακτικοί θρήνοι ξεπετάγονται από τα στόματα των μαφιόζων του χρήματος και των κτηνάνθρωπων της εξουσίας: είναι αυτοί που δημιουργούν τη ΦΡΙΚΗ και την εμπορεύονται. 

Καταιγίδες «ανθρωπιστικών» δακρύων από κείνους που είναι βουτηγμένοι από την κορυφή ως τα νύχια στο αίμα και στη βρωμιά, από κείνους που στάζουν αίμα απ' όλους τους πόρους…

Εάν είναι δυνατόν οι μαφιόζοι της δημοσιογραφικής πορνείας να σκούζουν …ανθρωπιστικά!!! 

Το άλλοθι και το τεκμήριο αυτού του κατακλυσμιαίου «ανθρωπιστικού» σπαραγμού για την «προσφυγική» τραγωδία, το δίνουν, όπως σε κάθε ΕΓΚΛΗΜΑ του πλανητικού ιμπεριαλισμού (Νέα Τάξη), οι «αριστεροί»: Στην πρωτοπορία ο ΣΥΡΙΖΑ και οι επαγγελματίες «ανθρωπιστές» των «αριστερών» ΜΚΟ, καθώς και οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» της αριστεράς… 

Ο Υπουργείο Αθεΐας απαγορεύει στον Μεσογαίας Νικόλαο να μιλήσει σε μαθητές. (ΒΙΝΤΕΟ)

Μνήμη μπολσεβικικών εποχών. 
Ο διωγμός κατά της Ορθοδοξίας έχει ξεκινήσει λυσσαλέος.


«η διεύθυνση δεν του επέτρεψε να μιλήσει λέγοντάς του πως αυτή είναι η εντολή του Υπουργείου»

Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης

Ανεπιθύμητος να επισκεφθεί και να μιλήσει σε σχολείο της Θεσσαλονίκης χαρακτηρίστηκε από καθηγητές και με εντολή του Υπουργείου Παιδείας και ο Μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος!
Την είδηση επιβεβαίωσε σήμερα ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος μιλώντας για "διωγμό που έχει αρχίσει ανεπίσημα και προχωρεί να επισημοποιηθεί".

Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2016

22-2-1821: “Ο Υψηλάντης διέβη τον Προύθο” σημαίνει “Ο Καλός … έλαβεν διαταγήν”;

Η γνωστή φράση της ιστορίας “Ο Αλέξανδρος Υψηλάντης διέβη τον Προύθο” σημαίνει “Η Επανάσταση αρχίζει”. Ναι, αλλά πώς θα πρέπει να εννοήσουμε την φράση; Τι σημαίνει κατά λέξη και κατά (πρωταρχικό) νόημα; Σημαίνει ότι ο Υψηλάντης περνά από την ρωσική Βεσσαραβία στην ρωσο-οθωμανική Μολδαβία, άρα
  1. Η Επανάσταση σχετίζεται οργανωτικά με την Ρωσία
  2. Η Επανάσταση ξεκινά από τα πριγκηπάτα της Μολδαβίας και της Βλαχίας

Η ΗΘΙΚΗ ΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Του Ιωάννη Φριτζαλά (από ανάρτηση στο facebook)

 Ἡ Πόλις ἐάλω… 560 έτη. Πεντέμισι καί πλέον αἰώνες ἒχουν παρέλθει μέσα στήν «ἀκίνητο αἰωνιότητα» τοῦ Πλάτωνος (Τίμαιος) ἀπό τήν ἃλωση τῆς πολυύμνητης καί πολυαγαπημένης Βασιλίδος τῶν Πόλεων· τήν ὁριστική της ἃλωση ἢ ἁπλῶς τό ἐπιστέγασμα μίας ἠθικῆς καί πνευματικῆς «ἁλώσεως» πού προλείανε ἢδη ἀπό τίς ἀρχές τοῦ 11ου αἰώνος τό ἒδαφος γιά τήν εἰσβολή τῶν ἐκτουρκισμένων ὁρδῶν στόν γεωπολιτικό χῶρο τοῦ Ἑλληνισμοῦ· στόν προμαχῶνα τῆς Δύσεως καί ὃλης τῆς ἀνθρωπότητος. 
Γιά μία ἀκόμα χρονιά «θυμηθήκαμε», προβάλλοντας τήν εἰκόνα τοῦ δέντρου καί ὂχι τοῦ δάσους. Μιλήσαμε γιά «ἀποφράδα ἡμέρα», ἐπεκρίναμε τούς «γείτονες» γιά τήν ἂσπλαχνη ἐπέλασή τους, ἐξαίροντας παράλληλα τήν ἡρωική στάση τοῦ προδομένου ἀπό ὃλους - πλῆν τοῦ Θεοῦ - «μοναχικοῦ» αὐτοκράτορος. Καί τήν ἑπομένη; Λήθη, κατά τά εἰωθότα. Κι ὃμως, ἡ 29η Μαΐου εἶναι μία ἡμέρα πού θά ἒπρεπε νά ἀνακαλοῦμε καθημερινά. Ἡ ἐμβριθής ἱστορική μελέτη τῆς ἁλώσεως, ἀλλά καί τῆς χρονικῆς περιόδου πού προηγήθηκε, μπορεῖ νά μετουσιωθεῖ σέ μία ἐποικοδομητική αὐτοκριτική, τήν ὁποία, δυστυχῶς, ἀποφεύγουμε, φοβούμενοι νά ἀντιμετωπίσουμε προσωπικούς 
καί ἐθνικούς «δαίμονες». 

Η προϊούσα ισλαμοποίηση της Ελλάδας

Μ​​ετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ και τη μεγάλη ροή μεταναστών από τις ανατολικές χώρες προς τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, η Ευρώπη σχεδόν από τις αρχές του 21ου αιώνα βιώνει και πάλι έντονες μεταναστευτικές ροές. Η επέμβαση στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ, αλλά κυρίως οι εξεγέρσεις της Αραβικής Ανοιξης στη Βόρεια Αφρική και τη Μικρά Ασία, από το φθινόπωρο του 2010 εξώθησαν ανθρώπινες μάζες στην αναζήτηση ενός καλύτερου μέλλοντος.


Ρομποτική: Πώς μπορεί να ενταχθεί δημιουργικά στην Εκπαίδευση;

Μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση του θέματος από τον κ.Φαχαντίδη, καθηγητή του Πα.Μακ.


Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2016

Γ. Κοντογιώργης, Το διακύβευμα των εννοιών. Αναφορά στους νέους

Η Κοινωνία, το Κράτος και το Έθνος, ο Εθνικισμός, η συλλογική ταυτότητα και Ελευθερία, και πώς όλα αυτά διαστρεβλώνονται τεχνιέντως.


Ομιλία του Καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης και πρώην πρύτανη του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Γιώργου Κοντογιώργη με θέμα «Το διακύβευμα των εννοιών. Αναφορά στους νέους», που έγινε στις 29.11.2015 σε στέκι νέων στον Υμηττό.

Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2016

Ο κατακερματισμός των φιλοσοφικών περιοχών, η εντροπία, ο Πλάτων και η παρακμή των πολιτευμάτων

Ομιλία της Δέσποινας-Αθηνάς Πόταρη



Το υπερόπλο Η1-Β των ΗΠΑ και η δι αυτού απομύζηση των ξένων εκπαιδευτικών συστημάτων


Τι είναι το H1B; Μην πάει το μυαλό σας σε κάποια εξωτική τεχνολογία ή σε κάποια βελτιωμένη έκδοση των στρατηγικών βομβαρδιστικών B-2 ή του B-1.

Τίποτα τέτοιο. Απλά πρόκειται για την λεγόμενη “genius visa” χάρη στην οποία οι ΗΠΑ παίρνουν τους καλύτερους επιστήμονες στον κόσμο για να δουλέψουν για το αμερικανικό στρατιωτικο-βιομηχανικό σύμπλεγμα διατηρώντας έτσι τη χώρα στην πρωτοκαθεδρία της τεχνολογικής εξέλιξης.

Όπως λέει ο Kaku οι ΗΠΑ έχουν το χειρότερο εκπαιδευτικό σύστημα του κόσμου το οποίο παράγει ανόητους απόφοιτους για να διερωτηθεί: Πως είναι δυνατόν μια χώρα με ένα τόσο κακό εκπαιδευτικό σύστημα να είναι στην πρώτη θέση όλων των τεχνολογικών εξελίξεων;

Η απάντηση είναι η βίζα Η1Β χάρη στην οποία παρέχεται η δυνατότητα στους πιο προικισμένους φοιτητές και επιστήμονες να εργαστούν στις ΗΠΑ κάτω από ιδιαιτέρα ευνοϊκούς όρους και αποδοχές βέβαια. Το ξέρετε λέει ο Kaku ότι το 50% των απόφοιτων στις ΗΠΑ με PhD δεν έχουν γεννηθεί στις ΗΠΑ;

http://www.pronews.gr/portal/20160214/defencenet/%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%B7/%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-dr-michio-kaku-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%AD%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B7%CF%80%CE%B1#sthash.MsuPxLkh.dpuf

Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2016

Τα χάλια του Εκπαιδευτικού μας Συστήματος, με τις τόσες "καινοτόμες" παιδαγωγικές προσεγγίσεις


Τελευταία η Ελλάδα σε μαθηματικά, κατανόηση κειμένου και επιστήμες.
Απογοητεύουν τα αποτελέσματα του PISA

Τουλάχιστον ο ένας στους τέσσερις Έλληνες μαθητές δεν είναι σε θέση να εντοπίζει πληροφορίες σε ένα κείμενο, να διενεργεί διαδικασίες ρουτίνας ακολουθώντας οδηγίες, να κάνει απλή σύνδεση ανάμεσα στην πληροφορία που βρίσκεται στο κείμενο και σε κοινή καθημερινή γνώση. Αυτό υποδηλώνει ο πάτος στον οποίο βρίσκεται η Ελλάδα στα ποιοτικά δεδομένα που μετράει ο ΟΟΣΑ για τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών-μελών του.

Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2016

Δίκαιο: ένας διάλογος για τη δικαιοσύνη βασισμένος στην Πολιτεία του Πλάτωνα

Γιατί είναι σημαντική η δικαιοσύνη; Η σωκρατική προσέγγιση μας καταπλήσσει.


Δίκαιο: ένας διάλογος για τη δικαιοσύνη βασισμένος στην Πολιτεία του Πλάτωνα. Από τη ψηφιακή έκθεση «ο Πλάτων στο Μουσείον του» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού.

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2016

Τόποι του Νίκου Καββαδία




μεταβείτε στον χάρτη εδώ:
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=zT05uF2XS10w.kZmXrDCHkCB8

Ένας ευφάνταστος διαδραστικός χάρτης, όπου μπορούμε για κάθε σημειωμένο τοπωνύμιο να δούμε το αντίστοιχο ποίημα του Κεφαλλονίτη ποιητή, μέσα στο οποίο αναφέρεται, ταξιδεύοντας έτσι με την πένα του και την φαντασία μας σε κάθε γωνιά της γης.


Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016

40 ιστορικές φράσεις του Νίκου Καζαντζάκη




Σαράντα από τις φράσεις που αποθησαυρίστηκαν μέσα από το έργο του Καζαντζάκη, επίκαιρες κάθε φορά που τις διαβάζουμε.

1. «Είπα στη μυγδαλιά: «Αδερφή, μίλησέ μου για το Θεό». Κι η μυγδαλιά άνθισε».

2. «Μια αστραπή η ζωή μας… μα προλαβαίνουμε».

3. «Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά».

4. «Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα».

5. «Ν’ αγαπάς την ευθύνη, να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω».

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016

Η άλωση της Τροίας προσδιορίστηκε το θέρος του 1218 π.Χ. σύμφωνα με αστρονομικές παρατηρήσεις


Δημήτρη Ε. Ευαγγελίδη

Εισαγωγή - Η στρωματογραφία της Τροίας

Όπως έχω γράψει στο «Λεξικό των Αρχαίων Ελληνικών και περι-Ελλαδικών φύλων» (Β΄ έκδοση συμπληρωμένη, Θεσσαλονίκη, 2005) σχετικά με την στρωματογραφία της Τροίας:

Η αρχαιολογία της Τροίας, από την εποχή του Σλήμαν μέχρι σήμερα, έχει σημειώσει αξιόλογη πρόοδο και είμαστε σε θέση να ερμηνεύσουμε ένα μεγάλο μέρος των μύθων και των παραδόσεων που διατηρήθηκαν στο πέρασμα των αιώνων, αλλά και να ανασυνθέσουμε τα προϊστορικά και ιστορικά γεγονότα που διαδραματίσθηκαν στην περιοχή.

Είσαι μαθητής; Ωφείλεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να υποστηρίζεις τον λαθρο-εποικισμό της χώρας σου! (ΒΙΝΤΕΟ)

Γ. Μουζάλας: Ντρέπομαι που τα σχολεία κατέβηκαν για να σταματήσουν το κέντρο μετεγκατάστασης



«Ντρέπομαι που τα σχολεία κατέβηκαν για να σταματήσουν τη δημιουργία του κέντρου. Τα σχολεία είναι για άλλο πράγμα. Αισθάνομαι άσχημα που χρησιμοποιήθηκαν τα παιδάκια γι αυτό το πράγμα. Έχουν γονείς ας κατέβουν αυτοί», δήλωσε στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στο “Star” , o υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιάννης Μουζάλας, με αφορμή τις σημερινές καταλήψεις σε σχολεία στα Διαβατά και τη Νέα Μαγνησία Θεσσαλονίκης.


Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2016

ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ…



Της Έλενας Λαζαρίδου*

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του επαγγέλματός μας τα ξέρεις: Εύκολο ωράριο, εργασία με πιτσιρίκια, πολλές μέρες διακοπές, τεράστια άδεια το καλοκαίρι. Ο μισθός όχι μεγάλος, αλλά καλύπτει τις βασικές σου ανάγκες. Κάπου εδώ όμως γίνεται η παρεξήγηση. Δεν πρόκειται για δημοσιοϋπαλληλίκι.

Επιλέγοντας να γίνεις δάσκαλος, δεν επιλέγεις επάγγελμα αλλά τρόπο ζωής. Η τάση για διδασκαλία θα εμποτίσει όλη σου την ύπαρξη. Η δουλειά σου δε θα εξαντλείται στο σχολικό ωράριο, θα είσαι δάσκαλος και μετά. Για να πάρεις μια ιδέα, σου δίνω μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα:

Πρόσφυγες, μετανάστες & λαθρομετανάστες.




Μου φαίνεται αδιανόητο σοβαροί κατά τεκμήριο δημοσιογράφοι, να μην μπορούν να κάνουν την στοιχειώδη διάκριση μεταξύ προσφύγων, μεταναστών και λαθρομεταναστών. 

Μετανάστης είναι αυτός ο οποίος ακολουθεί μια νόμιμη διαδικασία μετεγκατάστασης σε άλλη χώρα από την χώρα καταγωγής του, ακολουθώντας μια ορισμένη από την χώρα αυτή διαδικασία, και φυσικά τηρώντας μια σειρά προϋποθέσεων. 

Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Σχολή Γονέων: «το τροχόσπιτο»

Η συμβουλευτική της οικογένειας σε απογείωση!


Προσκεκλημένη στην εκπομπή «Γράμματα Σπουδάματα» η κα Αθηνά Σιδέρη, πνευματικοπαίδι του Αγ. Πορφυρίου, μιλά για τον Άγιο Πορφύριο, όπως τον γνώρισε και στιγμάτισε τη ζωή της.

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2016

Λαθρομετανάστευση και εθνική κατάρρευση - Έξω από τα δόντια

Όσα δεν μας έδειξαν ποτέ τα βοθροκάναλα της διαφθοράς!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 5/3/2016:
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ «ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ» ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟ 4Ε. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙ ΕΔΩ:
https://www.youtube.com/watch?v=rm-Vh-n7kmw



Συγκλονιστικές ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ με τεκμηριωμένη και στοιχειοθετημένη άποψη για την ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ των ΚΑΝΑΛΙΩΝ που προάγουν το "ΔΡΑΜΑ" των "Καημένων" των "Προσφυγόπουλων", στην εκπομπή ""Γράμματα Σπουδάματα"" από το 4Ε με τον Δάσκαλο και Θεολόγο ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑΤΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΟΥΡΓΟ ΜΑΡΚΟΥΔΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2016

Ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή και η στενή του σχέση με την "Βυζαντινή" μουσική.


Η Μαρία Παπαθανασίου, Καθηγήτρια Ιστορίας των Θετικών Επιστημών (Τμήμα: Μαθηματικών, Σχολή: Θετικών Επιστημών) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών, στην ομιλία της «Οι περί βυζαντινής μουσικής επιστολές του Κ. Καραθεοδωρή προς τον Κ. Ψάχο», κατά τη διάρκεια του 3ου Φιλοσοφικού Forum με θέμα: «Μουσική, Μαθηματικά, Αστρονομία και Φιλοσοφία», που διοργανώθηκε από το Διεθνές Πολιτιστικό Κέντρο ΑΝΑΔΡΑΣΙΣ, το Νοέμβριο του 2015, με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας της Φιλοσοφίας (23/11).

http://www.pemptousia.gr/video/o-ellinas-daskalos-tou-ainstain-gia-ti-vizantini-mousiki/

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2016

Έχασε την όρασή του ο μεγάλος μας ζωγράφος Δ. Μυταράς. Γιατί προειδοποιούσε ότι θα γίνουμε τα σκουπίδια της Ευρώπης και πως ειρωνευόταν τον λαϊκισμό των πολιτικών...


Σχεδόν ολική απώλεια όρασης διαγνώσθηκε στον μεγάλο Έλληνα Ζωγράφο και διανοούμενο Δημήτρη Μυταρά. Ο 82χρονος αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας και προσπαθούσε να αντιμετωπίσει την οπτική νευροπάθεια τα τελευταία επτά χρόνια.
Παρά τις προσπάθειες των γιατρών φαίνεται ότι χάνει την όρασή του σε ποσοστό 90%.
Ο Χαλκιδαίος καλλιτέχνης σπούδασε στην ανώτατη σχολή καλών τεχνών το 1953 με δασκάλους τον Μόραλη και τον Παπαλουκά. Το 1975 έγινε καθηγητής της σχολής και παράλληλα έκανε εκθέσεις σε όλο τον κόσμο.
Από το 2008, όταν άρχισαν και τα προβλήματα υγείας εξελέγη μέλος της ακαδημίας Αθηνών
Πρόσφατα συνεργάστηκε με την ιστοσελίδα aimxi.gr, παρακάτω παραθέτουμε μερικά αποσπάσματα από την αρθρογραφία του.

Κάποιες παρατηρήσεις περί «συμφώνου συμβίωσης»



 του Κώστα Δαμαβολίτη

Υπό ποία κλίμακα αξιολογείται το «σύμφωνο συμβίωσης» για την ορθότητα του;

Φίλοι πριν να ξεκινήσετε την ανάγνωση του άρθρου θέλω να επιστήσω την προσοχή σας στις παραπομπές που έχω με link γιατί αντανακλάται με ακρίβεια η κρισιμότητα των πραγμάτων.

Στα προβλήματα της εποχής, πάντα ακούγονται οι απόψεις από διάφορα κομμάτια της κοινωνίας και αναλόγως διαμορφώνονται οι τάσεις. Αναλόγως δε με τα ποσοστά των τάσεων, διαμορφώνεται και η κλίμακα αξιολόγησης. Με αυτήν την ηθικο-πνευματική κλίμακα αξιολογούμε το σωστό και το λάθος, το ωραίο και το άσχημο. Αναγκαίο μέτρο για την απόδοση του αυτονόητου και τη διαμόρφωση της Κοινής Γνώμης. Το μοιρογνωμόνιο για την ορθή πλεύση μέσα στο χρόνο της κάθε κοινωνίας ανά τους αιώνες η Κλίμαξ.

Το «σύμφωνο συμβίωσης» είναι θέμα, το οποίο απασχολεί θορυβωδώς την κοινωνία μας. Ο τρόπος διαμόρφωσής της κλίμακας αξιολόγησης, είναι στη διενέργεια. Κατά τη φάση αποκρυστάλλωσής της παρατηρώ κάποια βασικά σημεία που μου δημιουργούν έντονο προβληματισμό.

Η άποψη της Ορθόδοξης Εκκλησίας

Από την μία έχουμε την άποψη της Εκκλησίας, η οποία θεωρεί την ομοφυλοφιλία: ασθένεια, ανωμαλία, πάθος που αντίκειται στον φυσικό νόμο. Κατά την Εκκλησία, ο φυσικός νόμος υπαγορεύεται από τον χορό της εξέλιξης και της δημιουργίας, της συνέχειας της ζωής σε όλο το ζωικό βασίλειο, που μόνο με ένα τρόπο ταξιδεύει μέσα στον χρόνο· με το Άρρεν και το Θήλυ. Η Εκκλησία μέσα από τον πνευματικό μηχανισμό αντιμετώπισης που έχει για όλα τα πάθη, έτσι και σε αυτό λειτουργεί ως παθοκτόνος και όχι ως ανθρωποκτόνος.