Τρίτη, 23 Ιουνίου 2015

Ο "Άγιος της πολιτικής" Ιωάννης Καποδίστριας. Συνέντευξη με τον Ιωάννη Κορνηλάκη.


H αποκαλυπτική συνέντευξη του συγγραφέα Ιωάννη Κορνιλάκη στην εκπομπή "Ζώνη Πυρός" και τον δημοσιογράφο Ευάγγελο Κέλμαλη που προβλήθηκε στην Εγνατία Τηλεόραση στις 10/6/15. Στην εκπομπή ο Ι.Κορνιλάκης σχολιάζει πολύ εύστοχα την τρέχουσα επικαιρότητα σε πλήρη παραλληλισμό με την εποχή του Ιωάννη Καποδίστρια και τα γεγονότα που ταλάνιζαν την Ευρώπη την εποχή που έζησε και μεγαλούργησε ο Έλληνας Κυβερνήτης.

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2015

ΠΕΡΙ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ


Είδα κάτι προχθές στην τηλεόραση και ρώτησα τον άντρα μου τι σημαίνει:

"Η ΑΕΚ ΣΤΗ Super League"!!!
"A' Εθνική" μου λέει. Η Β' Εθνική λέγεται football league !!!

H ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ «Κ....» ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ…



Σε μια Ελλάδα που αργοπεθαίνει…..

σε μια πατρίδα που χάνεται μαζί με τις παραδοσιακές τις αξίες, η αναζήτηση των κατάλληλων προτύπων που θα την βοηθήσουν να κάνει την περιβόητη επανεκκίνηση φαντάζει περισσότερο αναγκαία παρά ποτέ…

Η πατρίδα μας χάνεται, όχι γιατί δεν υπάρχουν χρήματα, αλλά εξαιτίας μιας αρρώστιας που τρώει τα σωθικά της σαν καρκίνος εδώ και δεκαετίες. Η Ελλάδα πρέπει πρώτα να ψάξει για τις χαμένες τις ηθικές αξίες και τα χαμένα της ιδανικά σε επίπεδο κοινωνίας και στη συνέχεια να αναζητήσει λύσεις και να ερμηνεύσει τους δείκτες της οικονομίας… Διαφορετικά, το μοιραίο δεν θα αργήσει να έρθει.

Ξεπέσαμε σαν κοινωνία, γίναμε φτηνοί, χυδαίοι, επιβραβεύουμε το άσχημο, το δήθεν, το ψεύτικο και το πρόστυχο. Το αναδεικνύουμε σαν το απόλυτο “ορθό”, σαν κάτι το φυσιολογικό, σαν μια τάση “μόδας” που πρέπει να ακολουθηθεί πάση θυσία για να είναι κάποιος “in” και “cool”.

Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

Από την Άλωση στο 1821 - Ο Ελληνικός χαρακτήρας του «Βυζαντίου»



Ο χώρος πολιτικής και πολιτισμού «Ρήγας Βελεστινλής» διοργάνωσε στις 26 Μαΐου 2015 εκδήλωση με θέμα:
«Από την Άλωση στο 1821: Αντίσταση και διαμόρφωση της συνείδησης του νεώτερου Ελληνισμού».

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ



Ο Έλληνας, λοιπόν, με τη βοήθεια της φιλοσοφίας, εγνώρισε πρώτα την ύπαρξη του θείου και στη συνέχεια τον εαυτό του και το ποιος ακριβώς είναι. Με τη γνώση του Θεού απέκτησε και την τέλεια γνώση του εαυτού του και με αυτόν τον τρόπο κατενόησε την σχέση του προς το θείο, την ευγένειά του, δηλαδή την ανωτερότητα της καταγωγής του και έμαθε ότι η αφοσίωση προς το θείο είναι το πρώτο από τα καθήκοντά του.

Εγνώρισε, εξ άλλου, ότι η αποστολή του στον κόσμο είναι να προσπαθεί να γίνει τέλειος και να ανυψωθεί από τον υλικό κόσμο προς τον πνευματικό. Έμαθε, ότι ο πνευματικός κόσμος πρέπει να δίνει ζωή στον υλικό κόσμο, ότι το πνεύμα πρέπει να επικρατεί στην ύλη, ότι οι εσωτερικοί πνευματικοί νόμοι έχουν μεγαλύτερη ισχύ από τους εντός του φυσικούς νόμους και ότι μέσα του πρέπει να επικρατούν αυτοί οι λογικοί νόμοι. Έμαθε ότι ο άνθρωπος γίνεται τέλειος όταν αφομοιωθεί με τον Θεό και ότι αφομοιώνεται με το Θείο, όταν στολίζεται με ευσέβεια, δικαιοσύνη, αλήθεια και επιστήμη, δηλαδή, με την πλήρη γνώση της αληθείας. Γιατί είναι αλήθεια, ότι αυτές οι αρετές έχουν τη δύναμη να τελειοποιούν τον άνθρωπο. Και αυτό, επειδή η ευσέβεια αποτελεί για τον άνθρωπο το δρόμο για να πλησιάσει το Θείο, ενώ η δικαιοσύνη, η αλήθεια και η επιστήμη τον οδηγούν στο να επιτύχει την μετατροπή του σε εικόνα και ομοίωση του Θείου.