Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

ΒΑΔΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ.

«χρωστάμε σ' όσους ήρθαν, πέρασαν, θα ’ρθούνε, θα περάσουν, κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί!»



Η ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΕΘΝΗ, ΔΕΝ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΕΜΑ...  ΜΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟ ΠΥΡΩΜΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ...ΚΑΙ ΜΕ ΑΙΜΑ!

«Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος, και εγώ είμαι εθνικιστής!»
...έλεγε ο Εθνικός μας ποιητής Κωστής Παλαμάς σε διάλογό του με επώνυμο τότε διεθνιστή, θέλοντας ακριβώς να καταδείξει την διαφορά ανάμεσα στον πατριωτισμό και τον πατριώτη που μπορεί να είναι βίωμα, μπορεί να είναι και παθητικός προσδιορισμός κ.ο.κ., αντίθετα εθνικιστής είναι μαχητικός προσδιορισμός, είναι στάση και τρόπος ζωής που καταξιώνει τον άνθρωπο μέσα από την συνειδητότητα της αποστολής του και απαραίτητα μέσα από τον καθημερινό, επίπονο και σπεισματικό αγώνα, αγώνα μέσα στον οποίο, άλλωστε, κρύβεται όλο το μεγαλείο του Εθνικισμού και του εθνικιστή!

Και αλλού ο Κωστής Παλαμάς γράφει:«χρωστάμε σ' όσους ήρθαν, πέρασαν, θα ’ρθούνε, θα περάσουν, κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί!»
Πόσοι αλήθεια συνειδητοποιούν αυτή την πραγματικότητα της διαχρονικότητας αφ’ ενός και της ευθύνης απέναντι στην διαχρονικότητα του Έθνους; Εκατομμύρια απλών ανθρώπων καθήμενοι μπροστά στους δέκτες της τηλεόρασης καλοί προφανώς πατριώτες, περιμένουν κάποιους να τους ... σώσουν για να μην χαθεί ... το Έθνος, αυτοί όμως που βγαίνουν από το «καβούκι» τους καί δίνουν καθημερινά μάχες για την εθνική τους υπόσταση καί συνέχεια, αρνούμενοι τα υλικά πρότυπα του συστήματος, αρνούμενοι να γίνουν βούτυρο στο ψωμί των επικυρίαρχων της παγκοσμιοποίησης, ε λοιπόν, αυτοί είναι οι άγριες φύτρες που ξεχωρίζουν όχι σαν επαναστατημένοι, αλλά σαν Επαναστάτες και συνεπώς Εθνικιστές!
Εμείς που βγήκαμε, γαλουχηθήκαμε και γαλουχήσαμε μέσα στο κίνημα του Ελληνικού Εθνικισμού τι άλλο να προσθέσουμε;
Ίσως μόνον μία υπενθύμιση, ότι, η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια, καιρός λοιπόν κάποιοι να ανοίξουν κάποια βιβλιογραφία βοηθώντας το Πατριωτικό Κίνημα να κερδίσει τις ιδεολογικές μάχες που έρχονται και αυτές θα είναι πιο σκληρές από τις πολιτικές.
Ο νοών νοείτω!

4 σχόλια:

  1. Αν και τα επίθετα σε τέτοιους ανθρώπους δεν βοηθούν ιδιαίτερα, δεν μπορώ να αντισταθώ. "Κολοσσό" θα τον χαρακτήριζα του ελληνικού πολιτισμού που ο ίδιος προτιμούσε να τον ονομάζει "ρωμαίηκο". Είχε βαθειά αίσθηση και συνείδηση της ιδιαιτερότητας των πολιτισμών της "δύσης" και της "ανατολής". Ούτε υποτιμούσε, ούτε υπερτιμούσε κάποιον, ούτε όμως τους εξομοίωνε.

    Από άλλες εποχές, ο Σολωμός, ο Ελύτης, ο Χατζηδάκις και ο Θεοδωράκης έχω την γνώμη ότι αποτελούν τη βασική πεντάδα του νέου ελληνικού πολιτισμού, που έχει τα στοιχεία που προανέφερα. Δεν θα έβαζα τον λατρευτό Παπαδιαμάντη σ' αυτή την ομάδα γι' αυτόν ακριβώς το λόγο. Περισσότερο υπερκόσμιος, ο σοφός κοσμοκαλόγερος, τον αισθάνομαι να κατέχει ένα ρόλο αγίου που στέκει μακρυά, αλλά ταυτόχρονα βαθύτερα στην καρδιά μου από οποιονδήποτε.

    Σήμερα, τους έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Λίγο φως απ' αυτούς στην ψυχή μας και μπορούμε να αντιμετωπίσουμε 100 ΙΜF, αλλά και να γίνουμε παγκόσμια δύναμη.

    Σας ευχαριστώ γι αυτή την ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε καλά αγαπητέ συνέλληνα. Που είναι όμως ο Παλαμάς στα Ελληνικά σχολικά βιβλία; Τον "έφαγαν" οι "προοδευτικοί"... Η ΝΤΠ δεν θέλει την Εθνική ομοψυχία. Γι' αυτό και "λουζόμαστε" τις Ρεπούση-Δραγώνα-Διαμαντοπούλου-Φραγκουδάκη κ.λπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος Έλλην1 Μαρτίου 2012 - 1:04 μ.μ.

    Πίστη, Εργασία, επίγνωση του εχθρού και θα νικήσωμεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Σολωμός, ναι το συζητάμε, ο Ελύτης σίγουρα, ο Χατζηδάκις και ο Θεοδωράκης όμως από πού προκύπτει ότι ανήκουν στην "βασική πεντάδα" του "νέου" ελληνικού πολιτισμού; Και γιατί τον ξεχωρίζεις από τον υπόλοιπο; Ένας και ενιαίος δεν είναι ο ελληνικός πολιτισμός; Υπονοείς δηλ. ότι θα μπορούσε να υπάρχει "νέος" ελληνικός πολιτισμός αυτοφυής. Χωρίς δηλ. να έχει αφετηρία από τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό; Πώς γεννήθηκε δηλ. με παρθενογέννεση; Πού στηρίχτηκαν όλοι αυτοί που αναφέρεις; Αν και το παράδειγμα της 5άδας (ομάδα μπάσκετ) είναι ατυχέστατο, σε ποιά σειρά ας πούμε βάζεις τον άλλον νομπελίστα τον Γ. Σεφέρη. Αλλά και ένα σωρό άλλους; Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω τον τρόπο σκέψης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή