Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

H αφανής (για όσους δεν θέλουν να δουν) εργασία των εκπαιδευτικών

Δημοσιεύουμε ως αυτόνομη ανάρτηση το σημαντικότατο σχόλιο αναγνώστου μας:

Από απάντηση που έδωσα σε άνθρωπο που ΤΟΛΜΗΣΕ να ισχυριστεί ( "Δεν ήξερε" όπως μου είπε μετά)ότι "δουλεύω λίγο":
Προσωπικά φέτος, διόρθωσα 1200 γραπτά ( ΔΕΝ βάζω τις πανελλήνιες διότι πληρωνόμαστε έξτρα). Τεστ και διαγωνίσματα. Τα μέτρησα! Δεν μιλώ στον αέρα! Σε ρωτώ ευθέως: Δεν χρειαζόμουν 10 min για το καθένα? Καλώς: 1200χ10min = 12000min=25 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. Πόσες μέρες καθόμαστε? 20 ιούλιος, 20 Αύγουστος ( έλεος ! Μην βάλω τα σαββατοκύριακα! Εσύ δηλαδή, μετράς και τα σαββατοκύριακα όταν παίρνεις κανονική άδεια? ΟΧΙ μου είπε!), 20 μέρες χριστούγεννα και Πάσχα. Συνολο: 60( Δεν βάζω την θερινή υπηρεσία) μέρες. Μείον τις 25 που προανέφερα: 35 μέρες. Κάθε εργάσιμη μέρα είμαι στο σχολείο 8-2 ( Μην μου πεις ότι δεν το τηρούν όλοι. Πολλοί το τηρούν - είμαι σε σχολείο στην Αθήνα - και εγώ πάντως το τηρώ απαρέγκλιτα ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ "ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΓΛΩΣΣΑ" Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΥΧΟΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ που έχει μπει "από το παράθυρο" στο Δημόσιο - εγώ μπήκα με ΑΣΕΠ). Είναι 6 ώρες. Οι άλλες δύο ώρες μέχρι το 8 ωρο, είναι κάτι που δικαιούμαι μια και το χρειάζομαι για την προετοιμασία των μαθημάτων της επόμενης μέρας? Για 10 χρόνια, δούλευα σε κεντρικό φροντιστήριο. Όντας σε Λύκειο σχεδόν πάντα, έχω πολύ υλικό έτοιμο. Όμως αφενός κάθε φορά αλλάζω πολλά στοιχεία του μαθήματος με βάση τις απαιτήσεις και το επίπεδο του κάθε τμήματος (1 ώρα την ημερα ακατέβατα), αφετέρου μέσα στο έτος που μας πέρασε έφτιαξα 45 σετ θεμάτων τεστ και διαγωνισμάτων. Δεν έφαγα 1 ώρα για το καθένα? ( άλλες 6 εργάσιμες ημέρες). 

Μέιναμε λοιπόν, στις 35 μέρες άδεια απουσίας από το σχολείο ( Μετρημένες σε οκτάωρα). Γιατί είναι πολλές? Ένας παλιός μαθητής μου ( όταν ήμουν φροντιστής) με τον οποίο έχω φιλία ( δεν έχω πολλά χρόνια που διορίστηκα) είχε περάσει στην Αστυνομία. Παίρνει 42 αν θυμάμαι καλά μέρες άδεια ( δικαίως: κάνει και νυχτερινές υπηρεσίες 1-2 φορες τον μήνα). Στα Υπουργεία παίρνουν κατά μέσο όρο 35 μέρες συνολικά. Στις ΔΕΚΟ "παίζεται" παραπάνω ανάλογα με την ΔΕΚΟ.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΛΟΙΠΟΝ? ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΕΣΥ( ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ) ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗ ΚΙΟΛΑΣ - ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ-ΚΟΥΝΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ?

Νομίζεις δηλαδή ότι επειδή εγώ επέλεξα να κάνω κάτι που εσύ ( για παράδειγμα το φέρνω) δεν μπορείς να καταλάβεις (και δικαίως! Δεν είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις τα πάντα), μπορείς να με λοιδωρείς και να δυσφημήζεις την επαγγελματική μου δραστηριότητα? Και με δεδομένο κιόλας ότι εδώ και χρόνια ΕΚΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ ότι έμπαιναν σωρηδών από το παράθυρο χιλιάδες "πικραμένοι" στο Δημόσιο?

ΛΟΙΠΟΝ?
Λοιπόν μου ζήτησε "συγνώμη" ο εν λόγω συνδαιτημόνας.
Μου είπε: "Δεν ήξερα".
Και έλαβε απάντηση:Να μην ξαναμιλήσεις χωρίς να ξέρεις, γιατί εκτίθεσαι ως άνθρωπος και δεν κάνει.
Η κουβέντα τέλειωσε, και κανείς από τους παρισταμένους δεν απάντησε κάτι.
Όμως εγώ, ξέρω: Η ΒΛΑΚΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ. Μετά από λίγο, είμαι απολύτως βέβαιος ότι ο συνδαιτημόνας θα "ξανακυλίσει" στον βούρκο της ανοησίας και της επιπόλαιης συνθηματολογίας.
ΟΧΙ ΟΜΩΣ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου