(βέβαια, το ερώτημα παραμένει: πώς νομιμοποιείται η ΔΑΚΕ, εκτελεστικό όργανο κόμματος που συμμετέχει εδώ και 9 μήνες στην κυβέρνηση, να διαμαρτύρεται για όσα κάνει η ίδια; Αλλά μάλλον αυτό το ερώτημα θα αργήσει να απαντηθεί...)
Η κυβέρνηση Πικραμμένου κατάργησε το δικαίωμα της δωρεάν εισόδου των εκπαιδευτικών σε μεμονωμένα Μνημεία, οργανωμένους Αρχαιολογικούς Χώρους, Ιστορικούς Τόπους και Μουσεία που ανήκουν στο Δημόσιο!!!
Άμεση απόσυρση της απαράδεκτης προεκλογικής απόφασης
Με μια απαράδεκτη προεκλογική απόφαση (ΦΕΚ 15/06/2012, τεύχος 2ο, αρ. φύλλου 1945) των υπουργών Οικονομικών κ. Γ. Ζανιά και Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Τ. Καραπαναγιώτη της υπηρεσιακής κυβέρνησης του κ. Πικραμμένου στις 15 Ιουνίου 2012 (μόλις δύο ημέρες πριν τις εθνικές εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012) καταργήθηκε το δικαίωμα της δωρεάν εισόδου των εκπαιδευτικών στα μουσεία, τα μνημεία, τους ιστορικούς τόπους και τους αρχαιολογικούς χώρους που ανήκουν στο Δημόσιο.
Είναι γεγονός ότι η ελεύθερη πρόσβαση των εκπαιδευτικών στα μνημεία της ιστορικής μας κληρονομιάς, στα μνημεία που αποτελούν αντικείμενο διδασκαλίας για τα παιδιά των ελληνικού λαού δεν αποτελεί προνόμιο αλλά στοιχειώδη παροχή της πολιτείας στα πλαίσια της ενίσχυσης της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.
Οι άρρηκτες σχέσεις Παιδείας και Πολιτισμού αναγνωρίστηκαν και από την καινούρια κυβέρνηση που συνένωσε τα Υπουργεία Παιδείας και Πολιτισμού σε ένα.
Καλούμε τη νέα πολιτική ηγεσία να καταργήσει άμεσα την άδικη και πέρα από κάθε λογική διάταξη που στερεί από τους εκπαιδευτικούς το δικαίωμα της ελεύθερης εισόδου στα μουσεία και στους Αρχαιολογικούς χώρους.
Για τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. ...κλπ, κλπ.
Ὑπερβάλουν οἱ έκπαιδευτικοί. Πρόνόμιο εἶναι καί τίπτοτε παραπάνω. Ἕνας μαθηματικός ἤ ἔνας πληροφορικός δέν ἔχει σάν ἀντικείμενο διδασκαλίας τά μνημεῖα τῆς ἱστορικῆς μας κληρονομιᾶς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι όμως έχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ εκπαιδευτικός έχει άμεση σχέση με τα παιδιά
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτός τα εμπνέει και συνειδητά ή ασυνείδητα τα επηρεάζει. Γι αυτό έχει σημασία να γνωρίζει και να εκτιμά την μεγάλη πολιτιστική μας κληρονομιά.
Οπότε έχει μεγάλη σημασία να είναι καταρτισμένος, όχι μόνον στο αντικείμενό του αλλά ως άνθρωπος. Μεγάλη σημασία επίσης έχει να έχει ο εκπαιδευτικός ΙΔΑΝΙΚΑ και αυτ΄'α να εμπνέει.
Στην πράξη βέβαια γέμισαν τα σχολεία είτε με "επαγγελματίες" είτε με συνειδητούς ανθέλληνες απάτριδες και άθεους.