Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Αφελληνίζουν τα βιβλία του δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου!


Αφαίρεσαν τους χάρτες των ελληνικών αποικιών από τα βιβλία Ιστορίας για να μην φαίνεται η Ελλάδα Μεγάλη!
Δεν έχει όριο πλεον ο… «αφελληνισμός» του υπουργείου Παιδείας στα εγχειρίδια του δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου… Συγκεκριμένα στα βιβλία της ιστορίας έχουν αφαιρεθεί οι χάρτες των Ελληνικών αποικισμών της κλασσικής εποχής στις περιοχές της Μεσογείου, Ευξείνου Πόντου και Βαλκανίων με αποτέλεσμα ο Ελληνικός κόσμος εκείνης της εποχής, αντί να φαίνεται ως μια κραταιά αυτοκρατορία φαντάζει πλεον ως μια κουκίδα στα μάτια των μαθητών!!!
Για ποιόν λόγο και απο ποιούς όμως επιτελείται αυτή η σταδιακή αποξήλωση της ιστορίας μας; Μήπως προσπαθούν κάποιοι κύκλοι να σταματήσουν να καλλιεργούν στο υποσυνείδητο των μαθητών τη μεγαλειώδη κληρονομιά του Ελληνισμού και να την αντικαταστήσουν με μιζέρια και ηττοπάθεια;
Ποιοί προσπαθούν να »βιάσουν» την Ελληνική ιστορία; Γιατί πλεον στα σχολεία δεν δίνουν στα παιδιά μας αξίες, αρετές, ευγενικά ιδανικά και δεν τους μαθαίνουν τα πραγματικά γεγονότα; Μήπως κάποιοι θέλουν τον σταδιακό εκφυλισμό της κοινωνίας μας και όχι την πραγματική πρόοδο;
Eνδιαφέρον παρουσιάζει και το παρακάτω απόσπασμα απο το περιοδικό »η Δράση» τεύχος Ιούλιος- Ιούνιος 2012:
Αρχίζοντας μέ τή Γλώσσα τής Ε” τάξης (σελ. 23) βλέπουμε τον Άγιο Ιωσήφ χωρίς φωτοστέφανο...
να αγκα­λιάζει την Παναγία, χωρίς φωτοστέ­φανο και αυτή. Επίσης βλέπουμε τον Χριστό σαν ενα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο το βιβλίο έχει δυο φωτογραφίες για τα Χριστούγεννα. Συ­νεχίζοντας βλέπουμε ότι όλο το κεφά­λαιο για τα Χριστούγεννα αναφέρεται στη μάγισσα Φρικαντέλα (σελ. 26). Βά­ζουν ένα παιδί μετανάστη (σελ. 24) να θέτει σε άμφιβολία για το αν υπάρχουν άγγελοι, καα αυτοί μόνο για τους χορτάτους. Ακόμη (σελ. 29) βλέπουμε τα Θε­οφάνια να είναι ένας άπλός αγώνας κολύμβησης. Βάζουν τά παιδιά να φαντάζονται ότι είναι δέντρα (σελ. 31) όχι πάντως νοήμονα όντα. Πλήση εγκε­φάλου επίσης γίνεται (σελ. 11 καί 12) ειδικά για τους εξωγήινους.
Στό Ανθολόγιο της Γλώσσας Ε” (σελ. 154) ό Τα Κι Κο ό Κινέζος αναρωτιέται: « .. Τά μάτια του γιατρού ήταν γλυκά και τά μάτια του Χρίστου ήταν γλυκά». Τι ωραία βλασφημία! Παρουσιάζουν επίσης το βάψιμο των αυγών σαν παλιό ειδωλολατρικό έθιμο που πήραμε και οτι ό Χριστός απλώς σήκωσε την πλάκα και βγήκε (σελ. 174, 175, 177).
Ο Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα με τα σώβρακά του (Δ” τάξη Γλώσσα σελ. 52). Τα παιδιά μαθαίνουν να γράφουν Χαίκού (Γ” τάξη, Γλώσσα σελ. 68) που είναι επηρεασμένα από το Βουδισμό Ζέν, αλλά όχι Όμηρο κ.τλ. Ελληνικά.
Διαβάζουμε (Γλώσσα, Β” Δημοτικού σελ. 79) για το ημερολόγιο τής Εβραιοπούλας Ροζίνας, για τό 1940 αλλά όχι κάποιου Έλληνα ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκου.
Άπό τή Γλώσσα Α” Δημοτικου μαθαί­νουν τα παιδιά: πώς να μπαίνουν σε ξένα σπίτια να κρυφακούν, νά κρυφοκοιτάζουν τη νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38) όλα εικονογραφημένα. Στη Μελέτη Περιβάλλοντος Δ” τάξης(σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι που μιλάμε τα Τουρκικά. Τό Τουρκάκι Έκρέμ δοξάζει τον Αλλάχ με ανύπαρκτο Χριστό.
Στά Μαθηματικά Γ’τάξης (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχιδες και γενικά όλα τα ξενόγλωσσα ονόματα καί κυρίως αγοριών.
Κάνουν συνεχώς διαφήμιση (Μαθηματικά Γ’σελ. 102) στο Ταγκράμ, αλλά όχι στο αρχαιότερο Γεωμετρικό παιχνίδι το «Λούκουλος» του Αρχιμήδη.
Στα Θρησκευτικά Δ” (σελ. 98, μας κάνουν πλύση εγκεφάλου με τους μετανάστες, παρουσιάζοντας τούς Έλληνες σαν ρατσιστές.
Στά Θρησκευτικά Ε”(σελ. 92) άναφέρουν σαν αιρετικό τον Ρωμανό το Μελωδό, ότι άντλούσε τε θέματά του άπό τα απόκρυφα Ευαγγέλια.
Πηγαίνοντας στην Ιστορία (Δ’τάξη σελ. 79) αφαιρούν τις αποικίες της αρχαίας Ελλάδας από όλο το μεσογειακό χώρο και την δείχνουν σαν ψείρα.
Καλλιεργούν αισθήματα ήττοπάθειας των Ελλήνων (Ε” τάξη σελ. 11) ειδικά απέναντι στους Ρωμαίους, χωρίς να μάς πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί με Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον λίγων Ελλήνων.
Το διάταγμα της ανεξιθρησκίας του Μ. Κωνσταντίνου το δουλεύουν όπως θέλουν σαν τάχα να μην ισχύει στην Ελλάδα (Ιστ. Ε” σελ. 22). Ρωτούν πονηρά τα παιδιά να αναρωτηθούν γιατί ο Μ. Κωνσταντίνος άφησε τους παλαι­ούς ναούς δίπλα στις Χριστιανικές (σελ. 27, Ίστορ. Ε”). Γιατί άραγε;
Στήν άλωση της Κωνσταντινούπο­λης Βιβλίο Εργασιών Ιστορίας Ε” (σελ. 46), ρωτούν και ζητούν τα παιδιά να γράψουν τι τα εντυπωσίασε στον Μωάμεθ τον Πορθητή. (Βάζοντας δεύτερο στη λίστα τον Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο).
Δίνουν ψευδή στοιχεία μέ μικρό Τουρκικό στρατό στην άλωση, Ιστορία Ε” (σελ. 107) (αλλού γράφουν πάνω από 60.000, άλλού 100.000). Ιστορικά, εμείς ξέρουμε ότι το νούμερο ήταν πολύ μεγαλύτερο.
Γράφουν (Ιστορία Ε” σελ. 106) ότι την άμυνα της Κωνσταντινούπολης την ανέθεσε ο Πα­λαιολόγος στον Ιουστινιάνη λες και αυτός ήταν απλός παρατηρητής, τονίζοντας το με­γαλείο του Ιουστινιάνη και του Μωάμεθ.
Αυτά τα βιβλία είναι όλα σαβούρες. Σε τι vα πρωτοαναφερθεί κανείς; Και αυτά είναι μόνο λίγα.
Μέ σεβασμό
Κουσίδου Πελαγία, Δράκα
Το είδαμε στην e-Πύλη Εκπαίδευσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου