Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011

Ἡ ἴδια ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται ὡς φάρσα...«Ἰησοῦν ἤ Βαραβᾶν;»

Αντιγράφουμε από το σημερινό defencenet:
Ελεύθερος αφέθηκε με εντολή του εισαγγελέα ο Αφγανός, ο οποίος επιτέθηκε με μαχαίρι και τραυμάτισε δύο λιμενικούς στο λιμάνι της Πάτρας. 
Ο νεαρός Αφγανός δεν είχε μαζί του κάποια επίσημα έγγραφα με αποτέλεσμα να δηλώσει ανήλικος στην αστυνομία και να αφεθεί ελεύθερος από τον εισαγγελέα. Με μία απλή δηλαδή ομολογία ο αλλοδαπός κατάφερε να αφεθεί ελεύθερος παρα το γεγονός ότι επιτέθηκε με μαχαίρι σε όργανα της τάξης.
Υπενθυμίζεται ότι οι δύο άνδρες του Λιμενικού έκαναν περιπολία στο λιμάνι της Πάτρας όταν εντόπισαν τους δύο αλλοδαπούς που προσπαθούσαν να μπουν στη χερσαία ζώνη. Στην προσπάθειά τους να τους ακινητοποιήσουν, ο ένας από αυτούς τους επιτέθηκε με μια λεπίδα και τραυμάτισε τον έναν στο δεξί και τον άλλον στο αριστερό χέρι! 

...Επίσης  παραθέτουμε και πρόσφατη δημοσίευση από "Το Βήμα" (συγγνώμη που δίνουμε μόνο τον δεσμό, αλλά δεν επιθυμούμε να μιάνουμε το παρόν ιστολόγιο με την φρασεολογία του εν λόγω ΜΜ"Ε")...
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=436466









...και ανακαλούμε τους επίκαιρους στίχους τού κατά Ματθαίον Ευαγγελίου (κεφ.27):
17 συνηγμένων οὖν αὐτῶν εἶπεν αὐτοῖς ὁ Πιλᾶτος, Τίνα θέλετε ἀπολύσω ὑμῖν, Βαραββᾶν ἢ Ἰησοῦν τὸν λεγόμενον Χριστόν;
18 ᾔδει γὰρ ὅτι διὰ φθόνον παρέδωκαν αὐτόν.
19 Καθημένου δὲ αὐτοῦ ἐπὶ τοῦ βήματος ἀπέστειλεν πρὸς αὐτὸν ἡ γυνὴ αὐτοῦ λέγουσα, μηδὲν σοὶ καὶ τῷ δικαίῳ ἐκείνῳ, πολλὰ γὰρ ἔπαθον σήμερον κατ’ ὄναρ δι’ αὐτόν.  
20 Οἱ δὲ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ πρεσβύτεροι ἔπεισαν τοὺς ὄχλους ἵνα αἰτήσωνται τὸν Βαραββᾶν τὸν δὲ Ἰησοῦν ἀπολέσωσιν.  
21 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ἡγεμὼν εἶπεν αὐτοῖς, Τίνα θέλετε ἀπὸ τῶν δύο ἀπολύσω ὑμῖν; οἱ δὲ εἶπαν, Τὸν Βαραββᾶν.  
22 λέγει αὐτοῖς ὁ Πιλᾶτος, Τί οὖν ποιήσω Ἰησοῦν τὸν λεγόμενον Χριστόν; λέγουσιν πάντες, Σταυρωθήτω.  
23 ὁ δὲ ἔφη, Τί γὰρ κακὸν ἐποίησεν; οἱ δὲ περισσῶς ἔκραζον λέγοντες, Σταυρωθήτω.  
24 ἰδὼν δὲ ὁ Πιλᾶτος ὅτι οὐδὲν ὠφελεῖ ἀλλὰ μᾶλλον θόρυβος γίνεται, λαβὼν ὕδωρ ἀπενίψατο τὰς χεῖρας ἀπέναντι τοῦ ὄχλου, λέγων, Ἀθῷός εἰμι ἀπὸ τοῦ αἵματος τούτου· ὑμεῖς ὄψεσθε.

Η μόνη διαφορά των δύο ιστοριών είναι ότι κανένας από τους σημερινούς πολιτειακούς τιμωρούς δεν έχει το εύψυχον να δηλώσει αθώος από το αίμα ενός δικαίου.
 Εκ μέρους μας άγουμε βαρύ πένθος όχι για την άδικη δίωξη και ταλαιπωρία του γέροντος Εφραίμ, αλλά για την έσχατη κατάντια του Έθνους μας.
Μπροστά στην ομαδική παράκρουση όπου οδηγήθηκε η αντικληρικαλιστική μερίδα της "Ελληνικής κοινωνίας" (τα εισαγωγικά μετά πλήρους λόγου γνώσεως) ο όχλος που σταύρωσε τον Ιησούν μοιάζει με όμιλο στωικών φιλοσόφων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου