Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Γιατί τόση αναλγησία plus κα Διαμαντοπούλου;

Από e-mail που μας εστάλη

"Με την 24η πράξη του ΚΥΣΔΕ εγκρίνονται νέες αποσπάσεις και γίνονται αποδεκτές ενστάσεις σχετικά με λάθη στη διαδικασία των αποσπάσεων εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης. Όμως, η πράξη αυτή έχει καταλήξει στα αζήτητα του Γραφείο της Υπουργού, τη στιγμή που εν μέσω κρίσης προσελήφθησαν αναπληρωτές για τις περιοχές που μόνιμοι εκπαιδευτικοί ζητούν απόσπαση!!! (Αποφάσεις 13/10/11, 4/11/11, 9/12/11 κ.α.)

Οι τηλεφωνικές επικοινωνίες με το Γραφείο της Υπουργού πάντα επέστρεφαν την ίδια απάντηση: «Η Υπουργός δεν θα υπογράψει άλλες αποσπάσεις»!  Έτσι απλά, κυνικά και, φυσικά, χωρίς καμία δικαιολογία. Δηλαδή, οι Διευθύνσεις εισηγήθηκαν θετικά, το ΚΥΣΔΕ επικύρωσε κι η Υπουργός δεν υπογράφει. Αναρωτιέται ο καθείς εύλογα: Ποιος ο ρόλος των Δ/νσεων και των Συμβουλίων; Δικαιούται η Υπουργός κι ο κάθε Υπουργός να αγνοεί τις αποφάσεις αυτές, έτσι απλά με τον τόσο αυταρχικό τρόπο; Μόνο οι κομματικές εισηγήσεις για απόσπαση υπογράφονται; Μήπως η κα Διαμαντοπούλου είναι απασχολημένη με τις εσωκομματικές διεργασίες και τις αρχηγικές φιλοδοξίες της;

Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι λέξεις υπάρχουν δεκάδες εκπαιδευτικοί που, ενώ δικαιούνται απόσπασης βάσει οικογενειακών ή άλλων κριτηρίων ή επειδή αδικήθηκαν από λάθη στη διαδικασία, πληρώνουν διπλά ενοίκια, στερούνται τα παιδιά τους και αντιμετωπίζουν εν γένει πολλαπλά προβλήματα εν μέσω της απάνθρωπης οικονομικής κρίσης.

Γιατί τόση αναλγησία plus κα Διαμαντοπούλου;"

3 σχόλια:

  1. Διὰ νὰ ὑπηρετήσει τὸ κομματικὸν κράτος, χάρις εἰς τὸ ὁποῖον (χωρὶς ἰδιαίτερα προσόντα...) κατέληξε νὰ γίνει ἐπίτροπος, ὑπουργός, πολλάκις βουλευτής, καὶ κάποια στιγμὴ πλουσιοπάροχα ἀμειβόμενη συνταξιοῦχος...

    Γι' αὐτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και Νομάρχης, παλαιότερα, μην ξεχνιώμαστε. Στα 25 της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλγος=πονος,
    τελικα απο ποιον?απο το αγαπημενο κοριτσι της παγκοσμιοποιησης?
    πρεπει να φυγουν νυχτα για να μην φυγουν κλωτσηδον ημερα,αντε να δουμε ως ποτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή