Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

O πατήρ Ελπίδιος σε σοφές συμβουλές και επισημάνσεις.

Πατέρας Ελπίδιος από την Ορδόδοξη Ιεραποστολική αδερφότητα '' φως χριστού'' μίλησε στο Ρ/Σ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 92,2 FM Nομού Πιερίας και στην εκπομπή '' πολιτικό βαρόμετρο'' με τον Ηλία Χρυσικό για τις δύσκολες μέρες που περνά η Ελλάδα , για τα συσσίτια '' φώς χριστού'' που συνεχίζονται και δίνουν ελπίδα σε εκατοντάδες φτωχά παιδιά καθώς και για τα νέα έργα που είναι υπό εξέλιξη

Ακούστε όλη την συνέντευξη εδώ...
 http://www.pentapostagma.gr/2012/01/blog-post_7747.html#ixzz1iiILYmOy

1 σχόλιο:

  1. ολα αυτα που λεει ο πατήρ ειναι αλήθεια και τα πιστεύω.Ο ΘΕΟΣ ΑΣ μασ συγχωρήσει τους αμαρτωλούς γιατι ΤΟΝ ξεχάσαμε και μονο στα δύσκολα λεμε ΘΕΕ ΜΟΥ ΒΟΗΘΑΜΕ Η ΒΟΗΘΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ας μας λυπηθει και ας μην οργισθειεναντιον υμων . η ελπις μου ο πατήρ καταφυγή μου ο υιός σκέπη μου το πνεύμα το αγιο τριάς αγία ΔΟΞΑΣΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή