Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Τόσο απλά, τόσο αληθινά, τόσο Ελληνικά... τόσο μακριά.

Έτοιμο το Νέο Σύνταγμα που προτείνει το Πατριωτικό Μέτωπο.


Με κεντρικούς πυλώνες την ανακλητότητα όλων των αιρετών μορφών εξουσίας,  την απόλυτη διάκριση εξουσιών και τελικό κριτή των πάντων, τον Ελληνικό Λαό, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της σύνταξης του Νέου Συντάγματος, που προτείνει στην ελληνική κοινωνία το Πατριωτικό Μέτωπο.
Το Σύνταγμα το οποίο θα παρουσιασθεί σε πρώτη φάση στην Συνδιάσκεψη του Πατριωτικού Μετώπου που θα γίνει στις 15 Οκτωβρίου στην Αθήνα, στις 5 το απόγευμα στο ξενοδοχείο President, είναι η ριζοσπαστικότερη πρόταση για την πολιτική, ηθική, οικονομική και εθνική ανάσταση της Πατρίδας και του Λαού μας, από την επανάσταση του 1909 στο Γουδί και το Σύνταγμα του 1911, έως σήμερα.
Οι βασικοί πυλώνες  πάνω στους οποίους στηρίζεται το Νέο Σύνταγμα της Ελλάδος, είναι:
Α. Εκλογές και ανακλητότητα των αιρετών αξιωματούχων.
1. Όλοι οι αιρετοί αξιωματούχοι της εκτελεστικής, νομοθετικής, δικαστικής, ελεγκτικής και συμβουλευτικής εξουσίας, εκλέγονται κατ’ ευθείαν από τον Λαό, τόσο σε εθνικό επίπεδο, όσο και σε αυτό της τοπικής αυτοδιοίκησης.

2. Το εκλογικό σύστημα δεν αναγνωρίζει κόμματα ή πολιτικούς φορείς. Οι υποψήφιοι για την εκτελεστική, δικαστική και ελεγκτική εξουσία σε όλα τα επίπεδα, εθνικά και τοπικά, είναι αναγεγραμμένοι σε ξεχωριστό ενιαίο ψηφοδέλτιο, με απόλυτη αλφαβητική σειρά. Με απόλυτη αλφαβητική σειρά, σε ξεχωριστό ενιαίο ψηφοδέλτιο επίσης, είναι αναγεγραμμένοι και οι υποψήφιοι για τα νομοθετικά και συμβουλευτικά σώματα, εθνικά και τοπικά.

3. Εκλέγονται:  α) Στις μονοπρόσωπες μορφές εκτελεστικής, δικαστικής και ελεγκτικής εξουσίας, οι υποψήφιοι οι οποίοι λαμβάνουν το 50 +1% των έγκυρων ψηφοδελτίων. β) Στις πολυπρόσωπες μορφές, νομοθετικής ή συμβουλευτικής εξουσίας, όσοι υποψήφιοι πλειοψηφούν.
4. Όλοι οι αιρετοί αξιωματούχοι, ανακαλούνται (πέρα από την έκπτωσή τους από τα αρμόδια όργανα) και από τον Λαό, μετά από πρόκληση ψηφοφορίας από  το 10% των υπογραφών του εκλογικού σώματος το οποίο τους εξέλεξε και την αποδοχή ή απόρριψη της απόλυτης πλειοψηφίας του εκλογικού σώματος επίσης που τους εξέλεξε.
5. Όλοι οι αιρετοί αξιωματούχοι, αντικαθίστανται (στην περίπτωση έκπτωσής τους από το αξίωμά τους, είτε από τα αρμόδια όργανα, είτε άμεσα από τον Λαό) αμέσως από τον επιλαχόντα υποψήφιο της ίδιας εκλογικής αναμέτρησης, διατηρώντας έτσι τη σταθερότητα της δομής των εξουσιών που έχουν εκλεγεί για μία πλήρη τετραετία.
Β. Δημοψηφίσματα.
1. Οι διεθνείς συμβάσεις που υπογράφονται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και την Κυβέρνηση, με αντικείμενο τα εθνικά θέματα και τα κρίσιμα οικονομικά θέματα της χώρας, τίθενται υποχρεωτικά σε δημοψήφισμα.
2. Όλες οι αποφάσεις της εκτελεστικής εξουσίας, μπορούν να ανακληθούν από το Λαό, μετά από πρόκληση ψηφοφορίας από  το 10% των υπογραφών του αντίστοιχου εκλογικού σώματος κατά περίπτωση (εθνικά ή τοπικά) και την αποδοχή ή απόρριψη της πρότασης από την απόλυτη πλειοψηφία του εκλογικού σώματος επίσης κατά περίπτωση, είτε πρόκειται για Εθνικό Νόμο, είτε για απόφαση Νομαρχιακού, Δημοτικού, ή Κοινοτικού Συμβουλίου.
Γ. Στο ζητούμενο της διάκρισης εξουσιών, διακρίνονται οι εξής μορφές εξουσίας:
1. ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ:
Α. Σε εθνικό επίπεδο: Αιρετός Πρόεδρος Δημοκρατίας (ως ανώτατος Πολιτειακός Παράγοντας και Αρχηγός των Ενόπλων Δυνάμεων) και  αιρετός Πρωθυπουργός (ως επικεφαλής της Κυβέρνησης, και των 11 οικονομικών, αναπτυξιακών Υπουργείων).
Β. Σε τοπικό επίπεδο: Αιρετοί, Νομάρχης, Δήμαρχος και Κοινοτάρχης.
2. ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ:
Α. Σε εθνικό επίπεδο, η Άνω Βουλή των Ελλήνων (αποτελείται από 100 βουλευτές με αρμοδιότητα όλο το νομοθετικό έργο πλην αυτού που είναι αρμοδιότητα της Κάτω Βουλής) και η Κάτω Βουλή των Ελλήνων της Διασποράς (αποτελείται επίσης από 100 βουλευτές και η αρμοδιότητά της είναι τα νομοσχέδια περί Άμυνας, Διεθνών Σχέσεων και Παιδείας).
Β. Σε τοπικό επίπεδο, το Νομαρχιακό, το Δημοτικό και το Κοινοτικό Συμβούλιο.
3. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ:
Α. Σε εθνικό επίπεδο, α) ο Αιρετός Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας (ο οποίος προΐσταται του ανεξάρτητου από την Κυβέρνηση Υπουργείου Δικαιοσύνης), β) ο Αιρετός Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, γ) ο Αιρετός Πρόεδρος του Ανώτατου Συνταγματικού Δικαστηρίου και δ) ο Αιρετός Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Β. Σε τοπικό επίπεδο εκλέγεται κατά Νομό, ο Αιρετός Εισαγγελέας, ο οποίος προΐσταται όλων των διωκτικών αρχών κατά Νομό. Να προσθέσουμε εδώ πως προβλέπεται πως όλα τα Δικαστήρια Β’ Βαθμού, (στην Εφετειακή τους δηλαδή μορφή),  συγκροτούνται από 15 Ορκωτούς-Λαϊκούς Δικαστές, οι οποίοι αποφασίζουν για το ένοχος-αθώος καθώς και για τις ποινές των καταδικασθέντων από αυτούς.
4. ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ: Θεσμοθετείται ο Συνήγορος του Λαού, ο οποίος Προεδρεύει του Συμβουλίου της Δημοκρατίας και έχει στην αρμοδιότητά του α) το Σώμα Δίωξης της Διαφθοράς, (σώμα αποτελούμενο από ειδικούς αστυνομικούς πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, για την δίωξη όλων των διεφθαρμένων Αιρετών και Διορισμένων Δημόσιων Λειτουργών) β) τον διοικητικό και πειθαρχικό έλεγχο κάθε μορφής εξουσίας για λογαριασμό του Λαού και γ) την Εκλογική Εξουσία, όργανο το οποίο εποπτεύει και συντονίζει κάθε μορφής δημοψηφίσματα και εκλογικές διαδικασίες.
Να προσθέσουμε εδώ πως το Νέο Σύνταγμα της χώρας που συντάχθηκε από το Πατριωτικό Μέτωπο,αποτελείται από 70 Κεφάλαια, 137 Άρθρα και αναπτύσσεται σε πάνω από 250 σελίδες, ενώ για την Σύνταξή του, πέρα από τη βάση του που είναι το υφιστάμενο Σύνταγμα της Ελλάδος, λήφθηκαν υπόψη διατάξεις από τα προοδευτικότερα Συντάγματα που υπάρχουν σε διάφορες χώρες του κόσμου, όπως: Της Ελβετίας (η βάση του οποίου οφείλεται ως γνωστόν στον Ιωάννη Καποδίστρια), της Βενεζουέλας, των ΗΠΑ, τηςΑυστραλίας, του Ισραήλ, της Δανίας, της Φιλανδίας και της Νέας Ζηλανδίας.
Οι αρχές των Συνταγμάτων των χωρών που ελήφθησαν υπόψη, για τη σύνταξη του Νέου Ελληνικού Συντάγματος, είναι βασικά «αντιδανεισμός», δεδομένου ότι, οι αρχές οι οποίες διέπουν τα Συντάγματα αυτά, είναι βασικά θεμελιώδεις αρχές οι οποίες αναπτύχθηκαν στην Αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία. Αρχές οι οποίες φυσικά δεν υφίστανται στο σημερινό, τριτοκοσμικό Σύνταγμα της Ελλάδος, το οποίο είναι θλιβερό κατάλοιπο της Βαβαροκρατίας και της συνθήκης του Λονδίνου του 1830.
Στο προοίμιο του Νέου Ελληνικού Συντάγματος, αναφέρεται η αναγνώριση του γεννήτορα του Νέου Ελληνικού Κράτους, Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, ενώ μεταξύ άλλων, αναφέρονται ως βασικές αρχές, με σαφήνεια και καθαρότητα, οι προστασίες εκείνες που θα πρέπει να έχει στα ανθρώπινα και ατομικά του δικαιώματα, ο Έλληνας Πολίτης. Παραδείγματος χάριν:
1. Εισάγεται το περίφημο Miranda Law που αφορά στην ανάγνωση των δικαιωμάτων του κατηγορούμενου, πριν την προσαγωγή του στη δικαιοσύνη.
2. Απαγορεύεται η χρήση απρόκλητης βίας, χημικών, η κάλυψη του προσώπου και η ηλεκτρονική καταγραφή των συγκεντρώσεων των Ελλήνων Πολιτών.
3. Καταργείται το δικαίωμα προσαγωγής του πολίτη στο Αστυνομικό Τμήμα, για εξακρίβωση στοιχείων. Η απλή επίδειξη όποιου τύπου ταυτότητας, (δημόσια ή ιδιωτική) η οποία φέρει την φωτογραφία του Έλληνα Πολίτη, είναι αρκετή για την ταυτοπροσωπία του. (Δεν αναγνωρίζεται φυσικά το ηλεκτρονικό φακέλωμα και η κάρτα του πολίτη που επιχειρούν να επιβάλλουν οι νεοταξίτες).
4. Σε περίπτωση σωματικών βλαβών ή φόνου κακοποιού, μέσα στην οικία του Έλληνα Πολίτη, ο Δικαστής υποχρεούται να μην εισέλθει στην ουσία της υπόθεσης και να απελευθερώσει αμέσως τον κατηγορούμενο.
Στα ζητήματα της Εθνικής Άμυνας και της Ασφάλειας, εισάγεται ο θεσμός της Παλλαϊκής Άμυνας και της Εθνοφρουράς, στο πλαίσιο της οποίας:
1. Θεσμοθετείται το δικαίωμα οπλοκατοχής κατ’ οίκον των πολιτών που υπηρετούν στην Εθνοφυλακή ή είναι ενταγμένοι στο πλαίσιο της Παλλαϊκής Άμυνας.
2. Εισάγεται ο θεσμός της ελάχιστης θητείας στις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, με παράλληλη ολιγοήμερη εξάσκηση κατ’ έτος, από την ημέρα στράτευσής τους και μέχρι την ηλικία των 45 ετών όλων των πολιτών, στα νέα οπλικά συστήματα.
Στα ζητήματα των εργαζομένων, των συνταξιούχων, των παιδιών και των εφήβων, των γυναικών, των ζευγαριών, των πολύτεκνων οικογενειών, των ατόμων με ειδικές ανάγκες, των ηλικιωμένων κλπ, εισάγονται ειδικές ρυθμίσεις με σαφείς όρους  προστασίας των.
Βασικές αρχές του Νέου Συντάγματος είναι η δωρεάν παροχή, Υγείας, Παιδείας και Άμυνας. Σε όλα τα αιρετά αξιώματα της χώρας, εξαιρουμένων αυτών των Υποψηφίων Βουλευτών για την Κάτω Βουλή των Ελλήνων της Διασποράς, αναγνωρίζεται το δικαίωμα συμμετοχής ως υποψηφίου για αυτά, μόνο σε όσους έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα και είναι Έλληνες Πολίτες από Πατέρα και Μητέρα.
Τέλος το Νέο Σύνταγμα της Ελλάδος, αποτέλεσμα πολύχρονης εργώδους προσπάθειας και επεξεργασίας, του Πατριωτικού μετώπου, δεν αναγνωρίζει σε κανέναν πολίτη ή συλλογικότητα ειδικές προστασίες, όπως άσυλα, ειδικούς νόμους περί ευθύνης δημοσίων λειτουργών κλπ, ενώ παράλληλα, προβλέπει τις έσχατες των ποινών στις περιπτώσεις εσχάτης προδοσίας, εμπορίας ναρκωτικών και βιασμού ανηλίκων. Βαρύτατες ποινές επίσης προβλέπει στις περιπτώσεις παράβασης καθήκοντος, απιστίας κατά την υπηρεσία, διασπάθισης δημοσίου χρήματος κλπ αδικήματα κατά του Δημοσίου, αιρετών ή διορισμένων δημόσιων λειτουργών.
Το Νέο Σύνταγμα της Ελλάδος, θα παρουσιασθεί στην πλήρη του μορφή σε πρώτη φάση στην Συνδιάσκεψη του Πατριωτικού Μετώπου που θα γίνει στις 15 Οκτωβρίου στην Αθήνα, στις 5 το απόγευμα στο ξενοδοχείο President, ενώ αμέσως μετά θα δοθεί στη δημοσιότητα και στη διάθεση του ελληνικού Λαού, για τις παρατηρήσεις, προσθήκες ή αλλαγές για την τελική του διαμόρφωση.
Αμέσως μετά την τελική του διαμόρφωση, θα κληθεί από ανεξάρτητη από το Πατριωτικό Μέτωπο Επιτροπή, Εθνική Λαϊκή Συντακτική Εθνοσυνέλευση, για την οριστική του τροποποίηση και έγκριση από τον Ελληνικό Λαό, για να αποτελέσει έτσι, την πολιτική βάση πάνω στην οποία θα χτισθεί η Ελλάδα την οποία οραματίσθηκαν και για την οποία έδωσαν τη ζωή τους, οι εθνικοί και κοινωνικοί αγωνιστές, από την επανάσταση του 1821 μέχρι σήμερα. Και φυσικά, να κάνει σαφές προς κάθε κατεύθυνση πως το ζητούμενο για τη χώρα μας δεν είναι οι μορφές υποτέλειας την οποία υπηρέτησαν σχεδόν όλες οι πολιτικές εξουσίες από το ’21 και εντεύθεν ούτε ακόμη και η μεγάλη απάτη που στήθηκε τα τελευταία χρόνια σε βάρος του ελληνικού Λαού, με το δήθεν χρέος, τα μνημόνια και τα δάνεια, από τους νεταξίτες και τους διεθνείς τοκογλύφους που κυβερνούν τη χώρα.
Το πρόβλημα της χώρας μας και του Λαού μας, ήταν και παραμένει πρόβλημα Εθνικής Ανεξαρτησίας και μόνο έτσι πρέπει να ειδωθεί, για να αντιμετωπισθεί αποτελεσματικά. Και το Πατριωτικό Μέτωπο, είναι αποφασισμένο να συνεχίσει να υπηρετεί αυτήν την διάσταση, μέχρι την τελική νίκη, κατά των δυνάμεων του εθνομηδενισμού, της ταπείνωσης της εθνικής και προσωπικής μας αξιοπρέπειας και της κονιορτοποίησης της κοινωνικής μας συνοχής.

Πατριωτικό Μέτωπο
Νίκης 33, 10557, Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλ. 2103311642, Φαξ: 2103311652
Τηλ. Εκπροσώπου: 6980292626
www.pamet.grpametopo@gmail.com


πηγή:  http://olympia.gr/2011/09/26/%CE%AD%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84/

2 σχόλια:

  1. Αιρετός-Αιρετότερος-Αιρετότατος;
    Η διάκριση των εξουσιών, είναι ζητούμενο, η διαφάνεια και η ηθική επίσης. Αυτά θα τα εξασφαλίσει η αδιάκοπη - πανταχού παρούσα ψηφοφορία;

    Δεν λαμβάνει υπόψη του κείμενο τον παράγοντα "απουσία από τα κοινά, επί της ουσίας απουσία, μορφωτικό επίπεδο, αδυναμία κριτικής των κοινών"

    Η ανεξαρτησία είναι θέμα ισχύος. Και η ισχύς προέρχεται από οικονομία και κοινωνική συνοχή. Τα τελευταία δύο, ποιος παράγοντας θα τα εξασφαλίσει; (αφού "πατρίδα" είναι έννοια διαφορετικά καταχωρημένη στον καθένα).

    Καλή η προσπάθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύστοχες οι παρατηρήσεις. Ελπίζουμε να τις διαβάσουν οι εισηγητές της πρότασης και να τις εκμεταλλευτούν.

    ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή