Ο κ. Νίκος Λυγερός πραγματοποίησε μια σειρά 4 μαθημάτων για παιδιά από την προσχολική ηλικία μέχρι και την 3η Λυκείου της Σαντράπειας Σχολής στο Καστελλόριζο, στα πλαίσια του Master Class με τίτλο "Ανοιχτά προβλήματα στην ανάπτυξη της σκέψης", σήμερα στις 23 Σεπτεμβρίου 2011.
Παραθέτουμε ορισμένες φωτογραφίες των μαθημάτων.
Φωτογραφίες από το πρώτο δίωρο μάθημα που έλαβε χώρα στην Σαντράπεια Σχολή στο Καστελλόριζο μέσα στο πλαίσιο του master class με θέμα: "Ανοιχτά προβλήματα για την ανάπτυξη της σκέψης" και απευθυνόταν σε παιδιά του Νηπιαγωγείου. (Προνήπια – Νήπια).
Παραθέτουμε ορισμένες φωτογραφίες των μαθημάτων.
Φωτογραφίες από το πρώτο δίωρο μάθημα που έλαβε χώρα στην Σαντράπεια Σχολή στο Καστελλόριζο μέσα στο πλαίσιο του master class με θέμα: "Ανοιχτά προβλήματα για την ανάπτυξη της σκέψης" και απευθυνόταν σε παιδιά του Νηπιαγωγείου. (Προνήπια – Νήπια).
Φωτογραφίες από το δεύτερο μάθημα του Masterclass με τίτλο: " Ανοιχτά προβλήματα για την ανάπτυξη της σκέψης" το οποίο απευθυνόταν σε μαθητές Α, Β, Γ, Δ Δημοτικού της Σαντράπειας Σχολής.
Φωτογραφίες από το τρίτο μάθημα που έγινε στα πλαίσια του masterclass "Aνοιχτά προβλήματα για την ανάπτυξη της σκέψης" στο οποίο συμμετείχαν μαθητές της Ε' και Στ' τάξης του Δημοτικού της Σαντράπειας Σχολής.
Φωτογραφίες από το master class του κύριου Λυγερού με τίτλο "Ανοιχτά προβλήματα στην ανάπτυξη της σκέψης" που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου της Σαντράπειας Σχολής.
Δελτίο Τύπου
Σήμερα, Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011, πραγματοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τα Master Class του κύριου Νίκου Λυγερού με τίτλο "Ανοιχτά προβλήματα για την ανάπτυξη της σκέψης" σε μαθητές που φοιτούν στην Σαντραπεία Αστική Σχολή Μεγίστης μετά από την έγκριση του κύριου Χαράλαμπου Ψαρά, προϊσταμένου του 1ου Γραφείου της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου και κατόπιν συνεννόησης και συνεργασίας με τη Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Χαρισμαΐδου Χρυσούλας, των Δασκάλων Νικολαΐδου Αλεξάνδρας και Φανάρα Χριστίνας καθώς και της Νηπιαγωγού Μουρατίδου Ιωάννας.
Πιο συγκεκριμένα, στους μαθητές του Νηπιαγωγείου τα μαθήματα επικεντρώθηκαν στην χωροαντιληπτική, στην σωματική κίνηση, στην καθετότητα, στις δομές, στο γέμισμα – συμπλήρωμα και στην κινητική σταθερότητα.
Παράλληλα, στους μαθητές του Δημοτικού δόθηκε βάρος στο γνωσιακό και στο γεωμετρικό, στις σχέσεις, στις αναλογίες, στα στοιχειώδη τρισδιάστατα, στην επικάλυψη σκακιέρας με ίππο, στα σκακιστικά ανοίγματα, στα ολιγάριθμα finale και στην ισορροπία στην άμυνα.
Τέλος οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου επικεντρώθηκαν στην στοιχειώδη αριθμητική, στο Puzzle Fourey και στο πρόβλημα του Euler. Στο τελευταίο αυτό μάθημα συμμετείχαν ενεργά και οι καθηγητές του Σχολείου.
Δεν έχω το ίδιο IQ και τη χωροαντιληπτική με τον Λυγερό, αλλά πολύ φοβούμαι, πως στα νήπια έπεσαν πιο δύσκολα θέματα, απ' ότι στους καθηγητές και στους μαθητές Λυκείου. Αυτό δεν μ' άρεσε καθόλου, μα καθόλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα ακόμα που με απασχόλησε, ήταν η βασανιστική απορία μου, για το ποιος αρμόδιος εξέδωκεν το "ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ".
Όταν τελειώσει, πολύ θα ήθελα να τον παίξω μια παρτίδα σκάκι και στη χειρότερη περίπτωση, ένα τάβλι στα 5.