Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Το σημείωμα του τραγικού 77χρονου αυτόχειρα...

Αυτό είναι το σημείωμα του αυτόχειρα συνταξιούχου
Του Γιώργου Ε. Χριστοφορίδη

Το newsbomb.gr αποκαλύπτει πρώτο το ιδιόχειρο σημείωμα του συνταξιούχου που αυτοκτόνησε σήμερα το πρωί στην πλατεία Συντάγματος.

Πρόκειται για ένα καθαρά πολιτικό κείμενο το οποίο καταγγέλλει την κυβέρνηση Παπαδήμου (Τσολάκογλου τη χαρακτηρίζει) γιατί εκμηδένισε τη σύνταξη του αυτόχειρα. Καμία αναφορά δεν κάνει σε προβλήματα Υγείας, ούτε σε προσωπικά χρέη, όπως ορισμένα media και πολιτικοί μας επιχείρησαν να μας πουλήσουν, προφανώς για να αποποιηθούν τις δικές τους ευθύνες ως οι άνθρωποι που όπλισαν το χέρι του συνταξιούχου!

Ο 77χρονος μιλά για «κατοχική κυβέρνηση», για «κυβέρνηση Τσολάκογλου» και καταγγέλλει το γεγονός ότι ο κ. Παπαδήμος και οι συν αυτώ του στέρησαν το μόνο μέσο αξιοπρεπούς επιβίωσης. Μια σύνταξη για την οποία ο ίδιος πλήρωνε, χωρίς καμία συμμετοχή του κράτους, επί 35 χρόνια.

Ο αυτόχειρας εξηγεί πως δε βρίσκει άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσει να ψάχνει στα σκουπίδια για τη διατροφή του. Τονίζει ότι, αν ήταν νεότερος, θα αντιδρούσε δυναμικά: «χωρίς να αποκλείω ότι αν ένας Ελληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ».

Και καταλήγει τονίζοντας ότι πιστεύει ότι κάποια μέρα οι νέοι θα πάρουν τα όπλα και θα κρεμάσουν ανάποδα στην πλατεία Συντάγματος τους εθνικούς προδότες!

Ολο το κείμενο του 77χρονου συνταξιούχου έχει ως εξής:

«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένησε κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι’ αυτή.

Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα της δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω ότι αν ένας Ελληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για τη διατροφή μου.

Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα του εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (πιάτσα πορέτο του Μιλάνου)».

NewsBomb

1 σχόλιο:

  1. Την συμπάθειά μου στον παθόντα αυτόχειρα και στην οικογένειά του. Δεν είναι αυτόχειρ, αλλά θύμα ανίερης και αδήλωτης δολοφονίας.
    Μόνη μου ένσταση ίσως στο φρικωδώς συγκλονιστικό χειρόγραφο η σύγκριση με τον Τσολάκογλου.Αδικεί τον τελευταίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή