Από μήνυμα που μας εστάλη...
Oh tempora, oh mores
Υπάρχει η τσόντα της Τζούλιας, υπάρχει ο χωρισμός της Μενεγάκη, υπάρχει το διαζύγιο του Μικρούτσικου, υπάρχουν χίλια δυο σαχλά πράγματα να ασχοληθεί κανείς...
Υπάρχει όμως και η παρακάτω δήλωση:
«Κύριοι, ζητήσατε να σας απαντήσω σε χίλια δυο πράγματα, κανείς σας όμως δεν θέλησε να μάθει ποιος ήταν ο δάσκαλός μου, ποιος μου έδειξε και μου άνοιξε τον δρόμο προς την ανώτερη μαθηματική επιστήμη, σκέψη και έρευνα. Και για να μην σας κουράσω, σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο αξεπέραστος Έλληνας Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή, στον οποίο, εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική, η σοφία του αιώνα μας, χρωστάμε τα πάντα»
Η δήλωση ανήκει στον Άλμπερτ Αϊνστάιν.
Για τον Καραθεοδωρή, δεν μας μίλησε κανείς στο σχολείο. Φαίνεται ότι η Ελλάδα έχει το περιθώριο να ξεχνά τέτοιους Έλληνες...
Ας αναλάβουμε λοιπόν εμείς οι ίδιοι τις ευθύνες μας. Ας διαλέξουμε εμείς με ποια Ελλάδα θα ασχολούμαστε και ίσως τότε να είμαστε περήφανοι για πολλούς λόγους που είμαστε Έλληνες κι όχι μονάχα για τα πολεμικά έπη του 1821 και του 1940.
Υπάρχει η Ελλάδα του Καραθεοδωρή, του Παπανικολάου, του Εl Greco και δεκάδων άλλων Ελλήνων που δεν βρήκαν θέση στα σχολικά βιβλία
Υπάρχει όμως και η παρακάτω δήλωση:
«Κύριοι, ζητήσατε να σας απαντήσω σε χίλια δυο πράγματα, κανείς σας όμως δεν θέλησε να μάθει ποιος ήταν ο δάσκαλός μου, ποιος μου έδειξε και μου άνοιξε τον δρόμο προς την ανώτερη μαθηματική επιστήμη, σκέψη και έρευνα. Και για να μην σας κουράσω, σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο αξεπέραστος Έλληνας Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή, στον οποίο, εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική, η σοφία του αιώνα μας, χρωστάμε τα πάντα»
Η δήλωση ανήκει στον Άλμπερτ Αϊνστάιν.
Για τον Καραθεοδωρή, δεν μας μίλησε κανείς στο σχολείο. Φαίνεται ότι η Ελλάδα έχει το περιθώριο να ξεχνά τέτοιους Έλληνες...
Ας αναλάβουμε λοιπόν εμείς οι ίδιοι τις ευθύνες μας. Ας διαλέξουμε εμείς με ποια Ελλάδα θα ασχολούμαστε και ίσως τότε να είμαστε περήφανοι για πολλούς λόγους που είμαστε Έλληνες κι όχι μονάχα για τα πολεμικά έπη του 1821 και του 1940.
Υπάρχει η Ελλάδα του Καραθεοδωρή, του Παπανικολάου, του Εl Greco και δεκάδων άλλων Ελλήνων που δεν βρήκαν θέση στα σχολικά βιβλία
ΜΑΓΙΣΤΡΟΣ
Υπάρχει ένας διακαής πόθος των Ελλήνων (;) πολιτικών, να ξεχαρβαλώσουν την Παιδεία των Ελλήνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστοί στο δόγμα και τις προσταγές του Κίσιγκερ.
Πιστοί στις επιταγές της "παγκόσμιας κυβέρνησης"
Δείτε τις συμμετοχές του Βερέμη στην περιβόητη λέσχη (αίσχη), τα τελειταία χρόνια. Ανελλιπώς!!!
Και δυστυχώς , μέσα στις επιταγές του βολέματος, οι Δάσκαλοι εξελίχθηκαν σε δημοσίους υπαλλήλους.
Επαίρωνται για το πτυχίο τους και τις χωρίς αντίκρυσμα γνώσεις τους.
Σκοτώνουν την κρίση των παιδιών και την φαντασία τους και μετά χωρεύουν πάνω από τον τάφο των ικανοτήτων των μαθητών, πασπαλισμένοι με τα μύρια καταναλωτικά αγαθά, αποκτημένα από τον κόπο των γονέων για μια καλύτερη τύχη για τα παιδιά τους.
Κοινή πεποίθηση των γονέων οτι οι Δάσκαλοι ζουν όχι από τον μισθό αλλά από την παρα-Παιδεία.
Οι Δάσκαλοι βολέυτηκαν. Δεν αντιδρούν.
Αντιπροσωπεύουν πλέον την μυλόπετρα που αλέθει Ελληνόπουλα.
Ποιά Ελλάδα θέλουμε να γνωρίσουμε στα παιδιά μας;
Για ποιά Ελλάδα είμαστε περήφανοι;
Τα πάντα ξεκινάνε από το σπίτι. Από τους γονείς.
Αλλά και οι γονείς περνάνε από τα σχολεία.
Η τόσων δεκαετιών αρνητική επιλογή τρόπων, μεθόδων,ύλης, στόχων, διδασκαλίας,δασκάλων, έρχεται να ταιριάξει με τα σχέδια του Κίσιγκερ και τόσων άλλων.
Ενας μόνο τρόπος υπάρχει να βελτιωθεί το μέλλον της Πατρίδας και του Έθνους μας.
Οταν αποκτήσει Δασκάλους.
Νίκος
Οικονομικός και συναισθηματικός μετανάστης.
Καλώς όρισες Νίκο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιώτης