Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Τάσσος : "Είμαι πρόεδρος, είμαι πλούσιος, έχω καρκίνο, δεν θα κάνω πίσω!"

Πότε πια θα αναδείξουμε το δικό μας Τάσσο...;

Από τις περιβόητες εξομολογήσεις του Κ. Καραμανλή στον δημοσιογράφο, Χιωτάκη όπως δημοσιεύονται στα Επίκαιρα που κυκλοφορούν. Απόσπασμα με πρωταγωνιστή τον Τάσσο Παπαδόπουλο...

 «...Η περίοδος που προηγήθηκε και ακολούθησε το Σχέδιο Ανάν ήταν γεμάτη εντάσεις. "Η Βρετανία για να πιέσει τον Τάσσο, έβαλε βέτο στη συμμετοχή της Κύπρου στον οργανισμό για τον Εύξεινο Πόντο (ΟΣΕΠ) και η Ελλάδα, σε απάντηση της πρόκλησης, έβαλε διά του Στυλιανίδη βέτο στη συμμετοχή της Βρετανίας στον ίδιο οργανισμό. Όταν ο Κύπριος πρόεδρος είδε από κοντά τον Έλληνα υφυπουργό Εξωτερικών, αφού τον ευχαρίστησε για την Ελληνική στάση, του είπε: "Είμαι πρόεδρος, είμαι πλούσιος, έχω καρκίνο, δεν πρόκειται να κάνω πίσω! Στ' αρχ..ια μου!". Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Το σχέδιο δεν πέρασε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου